Screenshot YouTube
Tvrtka Nike je početkom rujna započela s novom kampanjom i reklamom u kojoj glavnu ulogu ima igrač američkog nogometa.
Jedan od najpopularnijih sportskih brendova, tvrtka sportske odjeće i opreme Nike, unatoč reklami s Colinom Kaepernickom, zabilježila je rast prodaje od 31 posto, javlja Time.
Tvrtka Nike je početkom rujna započela s novom kampanjom i reklamom u kojoj glavnu ulogu ima nepoželjan igrač američkog nogometa.
Kaepernick je prošle godine izazvao val negodovanja diljem SAD-a kada je tijekom intoniranja himne prije utakmice klečao i prosvjedovao protiv rasne nejednakosti. Njegova je reakcija mnoge razbjesnila, smatrajući tako da ne poštuje američku himnu, a svoj komentar na cjelokupnu situaciju dao je i Donald Trump.
Neuspjeli bojkot
Igrač se zamjerio i vodstvu Američkog nogometnog saveza, a nakon emitiranja reklame mnogi su počeli uništavati osobne Nikeove proizvode te najavili da će bojkotirati tvrtku.
Ipak, Nikeova odluka ne samo da se pokazala odličnom reklamom zbog prodaje, već su i vrlo jasno, kao velika korporacija, zauzeli određeni stav prema cjelokupnoj situaciji te tako dali podršku omalovažavanom NFL igraču.