89. Geneve Motor Show

Mate Rimac ponovo hit u Ženevi, predstavio C_Two i naprednu šasiju od kompozitnih materijala

Edi Prodan

Foto Edi Prodan, Rimac automobili

Foto Edi Prodan, Rimac automobili

C_Two dogodine konačno prestaje biti konceptnim automobilom, kreće njegova serijska proizvodnja i prve isporuke



ŽENEVA Iznimno sam ponosan što opet u Ženevi predstavljam svoju tvrtku i svoju zemlju, no ovog puta ne s novim modelom automobila već s proizvodnom komponentom, šasijom od kompozitnih materijala u jednom komadu, iznimno laganu što će nama, ali i drugim proizvođačima moći poslužiti kao osnova za proizvodnju velikog broja najnaprednijih električnih automobila.


Bile su to riječi Mate Rimca koje je okupljenim novinarima, točno u podne istaknuo prvog dana 89. Geneva International Motor Showa. Nije propustio priliku još jednom pohvaliti praktično sve zaposlenike svoje tvrtke čiji se proizvodi, kako je posebno ponosno istaknuo, nalaze u nizu automobila predstavljenih u Ženevi.


K tome, a zanimalo je mnoge, C_Two dogodine konačno prestaje biti konceptnim automobilom, kreće njegova serijska proizvodnja i prve isporuke. Svakako, bit će to razlog i za osmišljavanje novih modela tako da je Rimac još jednom potvrdio svoje sve značajnije participiranje na velikoj automobilskoj sceni.




Štoviše, a to se moglo vidjeti i na svakom koraku ovogodišnje Geneve, Rimac ide u red mlade generacije koja osmišljava novu globalnu mobilnost. Evidentno je naime bilo da je s ove prestižne automobilske smotre izostao čitav niz znanih proizvođača – prije svih istaknimo gigante poput Opela i Forda – ali je zato došla prava vojska znanih tunera, proizvođača elektromobila kao i onih koji su vrlo duboko zašli u definiranje autonomne vožnje.



S druge strane, u simboličkom smislu bila je to i jedna krajnje neobična i nikad zabilježena – slavenska Ženeva. Uz Rimca koji je i ove godine bio jako privlačan medijima, značajnu su pažnju privukli i – Rusi. I to ne bilo koji već tvrtka Aurus što svojim impoznatnim automobilima zadovoljava potrebe za sigurnom mobilnošću njihovog predsjednika Vladimira Putina.


Snimio Edi PRODAN


Snimio Edi PRODAN



Vratimo li se u sferu klasike, najveću je pažnju privukla Mazda CX30! Konačno se naime na jednom salonu automobila dogodila prava premijera, prvo viđenje nekog modela, u ovom je slučaju riječ je bila o kompaktnom crossoveru, koji nikad prije nigdje nije bio predstavljen.


U živo se prvi put moglo vidjeti i nove generacije Renaulta Clio kao i Peugeota 208, kao i prvu Škode Scala. Pojavili su se i novi proizvođači koji zalaze u zonu luksuza – Seatova izvedenica Cupra i Polestar što je dodatni, sportski iskorak švedskog Volva.


Salon za posjetitelje ostaje otvoren do 17. ožujka.