Pokušaj promocije

Gin i tonic zdraviji od banane? Velika svađa Škota oko čarobnih svojstava alkohola

P. N.

Pixabay.com

Pixabay.com

Škotska gin zajednica objave kojima promoviraju omiljeno piće istaknula je na svojoj Facebook stranici, a na optužbe je odgovorila kako to nisu bile reklame. 



Građani diljem Škotske pobunili su se protiv reklama koje promoviraju jedno od omiljenih vrsta pića – gin. Za reklamu koja pokazuje ”dobre strane” ovog alkoholnog pića odgovorna je Škotska gin zajednica.


Najviše primjedbi došlo je na račun kršenja britanskih standarda za oglašavanje (ASA) koji ne dopuštaju proizvođačima i brendovima da upotrebljavaju reklame koje potiču štetno opijanje, poveznicu alkohola sa seksualnim životom ili promociju lažnih tvrdnji. U ovom slučaju, ljubitelji gina rekli su da je alkohol zdrav gotovo kao banane.


Slučaj zatvoren?


Najproblematičnija objava bila je ona na kojoj se nalaze gin i tonik, a ispod nje nalazi se natpis: „Zdrava prehrana i vježba čine vaš izgled boljim kad ste goli. Isto je tako i s ginom. Vaš izbor.“




Također, druga poruka odnosi se na usporedbu voća i alkoholnog pića: „Banana ima 150 kalorija, a gin i tonik 110 kalorija. Slučaj zatvoren.“


Škotska gin zajednica ove i slične objave istaknula je na svojoj Facebook stranici, a na optužbe je odgovorila kako to nisu bile reklame te se po tome ne nalaze u domeni zakona o oglašavanju.


Medicinske osobine gina


Ipak, nakon nekog vremena, Zajednica je maknula sporne reklame i slike s društvene mreže te naglasila da su „oni neprofitna organizacija“ i ne smatraju da su njihove objave kršenje britanskog standarda za oglašavanje.


– Postojimo u svrhu potpore i promocije uspješne škotske gin proizvodnje i ljudi koji je vole. Mi zaista ne mislimo da gin ima čarobne ili medicinske osobine, niti bismo ikad oprostili neodgovorno ili nezdravo konzumiranje. Nikada nam namjera nije bila nekoga uznemiriti ili uvrijediti. Zahvaljujemo pratiteljima na kontinuiranoj potpori, napisala je Škotska gin zajednica na svojim internetskim stranicama.