Problem s prijevozom

NEUGODNO ISKUSTVO ‘Kako sam na aerodromu Krk dva sata čekao autobus do Rijeke, a prethodni je otišao – prazan’

Filip Kušter

Foto Silvano Ježina

Foto Silvano Ježina

Kod prijevoznika na blagajni rečeno mu je da je autobus otišao te je na sljedeći prijevoz morao čekati dva sata. Zlatko Topić kaže kako je autobus očito otišao prazan jer je njegov avion iz Berlina bio prvi koji je sletio tog dana na Krk



RIJEKA Zračna luka Rijeka od početka godine bilježi rekordni rast te po prvi put u povijesti očekuje se brojka od dvjesto tisuća putnika. Velik broj putnika utječe i na organizaciju prijevoza od aerodroma na Krku do središta Rijeke.


Tako nam se u redakciju javio Zlatko Topić, putnik koji je u četvrtak iz Berlina sletio na riječki aerodrom i ostao neugodno iznenađen reorganizacijom autobusnog prijevoza do grada koji se odvija pod okriljem Turističke agencije Olivari s Krka. Naime, Topićev avion iz Berlina je kasnio, a nakon što su sletjeli, Topić je pokušao kupiti kartu za autobus do Rijeke. Kod prijevoznika na blagajni rečeno mu je da je autobus otišao te je na sljedeći prijevoz morao čekati dva sata. Topić kaže kako je autobus očito otišao prazan jer je njegov avion bio prvi koji je sletio tog dana.


Razgovor na info-pultu također nije rezultirao rješenjem problema. Rečeno mu je da se treba žaliti autobusnom prijevozniku, a autobusni prijevoznik odgovorio je kako se od njih traži da voze kako kažu nalogodavci, a to je u ovom slučaju Zračna luka Rijeka.




Zamolili smo Zračnu luku Rijeka za komentar vezan uz situaciju za prijevoz putnika autobusom.


– Raspored o vožnji autobusa iz Zračne luke prema Rijeci, Kraljevici, Crikvenici i Omišlju stoji na našim internetskim stranicama. Sve vožnje prilagođene su slijetanju aviona u zračnu luku. Olivari organizira prijevoze te uvijek stavi broj autobusa koji je u tom trenutku potreban – odgovorili su iz Zračne luke Rijeka te dodali da su upoznati sa slučajem putnika koji je dva sata čekao na autobus do grada.


– Gospodin je bio nervozan i nije htio razumjeti da je zakasnio na autobus. Od nas je očekivao da mu platimo taksi, a kad smo ga pitali koji to ljudi još čekaju s njim, nije ih mogao pronaći.


Iz Turističke agencije Olivari rekli su da sa situacijom nisu upoznati, ali da koji put može doći do toga.


– Zračna luka je organizator i drže se reda letenja aviona. Pokušavamo obuhvatiti u realnom vremenu sve avione koji slete, a problem je u tome što avioni kasne, pogotovo ove godine – rekao je voditelj poslovanja Vibor Olivari te dodao da se autobusi uvijek drže svog rasporeda vožnje koji je istaknut na internetu i na samom aerodromu.