Autobus ili amfibija

Kad ne gore, autobusi Autotroleja – prokišnjavaju. Ima li kraja problemima riječkog javnog prijevoznika?

Marinko Glavan

Foto: R. BRMALJ

Foto: R. BRMALJ

Nakon našeg upita kako je moguće da su na jednu od najprometnijih gradskih linija, odnosno na bilo koju liniju, poslali autobus koji prokišnjava, iz Autotroleja su reagirali trenutnim skidanjem tog vozila s linije.



RIJEKA Ako vam kojim slučajem u vožnji autobusima Autotroleja ne zatreba vatrogasni aparat, onda bi vam mogla zatrebati – kabanica. Potvrđuje to fotografija koju je jutros, nešto prije devet sati snimio Riječanin u autobusu na liniji broj 2, čiji je krov obilato prokišnjavao, a kapljice vode padale na sjedala i putnike.


Putnik se u autobus, što nam je potvrdio i fotografijom kartice za jednu vožnju, ukrcao u 8 sati i 55 minuta na Mlaki, a odmah po ulasku, kako kaže, primijetio je da krov autobusa propušta, te da se uz rub skuplja voda koja je kapala po unutrašnjosti vozila.


Fotografiju je objavio i na društvenim mrežama, uz duhovit komentar – „Autotrolej je uveo preventivu od samozapaljivanja autobusa. Cijelu autobus prokišnjava“.




Službeno objašnjenje je da će se utvrditi razlozi prokišnjavanja i pokušati otkloniti uzrok. Sam autobus marke je MAN, a riječ je o jednom od starijih vozila u voznom parku gradskog javnog prijevoznika, nabavljenom pred dvadesetak godina.


Neslužbeno pak, od djelatnika Autotroleja, saznajemo kako je autobus poslan na liniju na kojoj inače rijetko vozi.


Nismo imali što drugo poslati, zbog kvarova na drugim autobusima, kratko nam je kazao sugovornik iz Autotroleja.


A da je stanje s održavanjem voznog parka u Autotroleju i dalje kritično, osim današnjih snimki prokišnjavanja, svjedoče i svakodnevni kvarovi i otkazivanja vožnji na brojnim linijama, koji nisu prestali niti nakon što je direktor Alberto Kontuš pokrenuo program „vatrogasnih“ mjera za popravljanje autobusa.


Kao što smo već pisali, u prošloj godini je u prosjeku svakodnevno svaki peti autobus Autotroleja bio u kvaru i izvan pogona.


Snimio čitatelj


Snimio čitatelj



Dnevni izvještaj o radu dispečera od srijede, 27. ožujka tako, primjerice, pokazuje da je već na startu, ujutro, u kvaru bilo devet autobusa, a zbog tih i drugih kvarova, te manjih prometnih nezgoda, otkazan je niz vožnji na ukupno pet gradskih linija, dok su neke pokrivene minibusevima ili autobusima iz garaže.


Kvarovi i udesi autobusa Autotroleja postali su, nažalost, pravi hit na društvenim mrežama i u urbanim ćakulama, a posljednji slučaj samo je dodao ulje na vatru.


Pitanje je do kad će takvo stanje trajati i hoće li gradska uprava prestati zabijati glavu u pijesak i potegnuti pitanje odgovornosti za stanje u koje je doveden vozni park gradskog komunalnog društva.