Zbor građana

Građani Trsata i Vojaka traže stari vozni red linije 1B

Damir Cupać



Predsjednik Vijeća MO-a Grada Trsata Hrvoje Burić dao je rok od sedam dana Gradu Rijeci i Autotroleju da vrati na staro vozni red autobusne linije 1B, a ako to ne bude slučaj, sazvat će zbor građana i na njega pozvati gradonačelnika Vojka Obersnela, direktora Autotroleja Alberta Kontuša i pročelnicu Odjela gradske uprave za komunalni sustav Irenu Miličević da pojasne zbog čega je promijenjena trasa i prepolovljen broj polazaka.


– Imali smo sastanak vijeća mjesnih odbora Grada Trsata i Vojaka i bez obzira na stranački predznak članova, složili smo se da je Autotrolej novim voznim redom učinio nepravdu građanima Trsata i Vojaka i da to treba ispraviti. Prvi problem je to što linija 1 B više ne ide do Tower centra, već do Ulice Draga Gervaisa pa sada građani moraju hodati 200 metara do stanice. Prije je vozilo 16 redovnih linija za vrijeme radnog dana, a sada prometuje sedam linija, ocijenio je Burić. On je dodao da je sramota još veća kada se zna da je Grad Rijeka povećao subvencije Autotroleju, a vozni park je obnovljen s 20 besplatnih novih autobusa, s tim da će ih doći još 30-ak.


– Očito je poslovanje Autotroleja narušeno jer je tu tvrtku Grad Rijeka do sada subvencionirao s preko 26 milijuna kuna, a subvencije su povećane za tri milijuna kuna, iako je vozni red reduciran. Tome treba dodati i 2,5 milijuna kuna za studentske karte. I onda oni ne mogu osigurati postojeći standard javnog prijevoza. To znači ili da je bivši direktor ostavio golem minus ili novi direktor ne zna upravljati. Kako god bilo, na kraju ispaštaju građani. Iz Autotroleja su nam pojasnili da je Grad Rijeka dao naputak kako će se napraviti vozni red i zbog toga je odgovornost na gradonačelniku Vojku Obersnelu, izjavio je Burić.




Zamjenik predsjednika Vijeća MO-a Grad Trsat Milorad Sertić zaključio je da zbog takve politike najviše ispaštaju stariji građani kojima je otežan život i da je to sramota za Grad Rijeku koji se voli hvaliti da izlazi u susret građanima treće životne dobi.