Visoki standardi

Novu dvoranu crikveničkog hotela “Omorika” za pir rezervirao bračni par iz Teksasa

Nataša Car

Hotel osim 115 soba ima i dva apartmana koja su doživjela potpunu rekonstrukciju / Foto N. CAR

Hotel osim 115 soba ima i dva apartmana koja su doživjela potpunu rekonstrukciju / Foto N. CAR

Sala za vjenčanja sada može ugostiti i do 300 uzvanika, a nakon obnove vjenčanja u njoj slave i parovi iz ostalih dijelova Hrvatske, ali i iz inozemstva. Pridonio je tome i novi način promoviranja hotela i sale, zbog koje se sada ide i na sajmove vjenčanja gdje se nudi ovaj prekrasan prostor



Crikvenički hotel Omorika ove se godine može pohavliti s četiri zvjezdice koje im je proljetos dodijelilo Ministarstvo turizma. Sada mnogo svjetlija Omorika s koje se izvana, ali i iznutra, može uživati u divnom pogledu na more, najviše se može ponositi prekrasnom salom za vjenčanja. Da bi dobio četvrtu zvjezdicu, vlasnik hotela Jadran d.d., morao je klimatizirati sve sobe te potpuno renovirati kupaone. Ako je bilo potrebno zamijeniti poneki komad namještaja u sobama, to se i učinilo, no većina je ostala ista budući da je još bila u dobrom stanju.


Hotel osim 115 soba ima i dva apartmana koja su doživjela potpunu rekonstrukciju tako da je u njima i namještaj nov. Prednost hotela bila je njegova veličina, tj. veličina soba koja je bila zadovoljavajuća za prelazak u višu kategoriju tako da se, osim za apartmane, nije moralo spajati više soba u jednu, čime su se uštedila sredstva. Nadalje, hotel ima veliku konferencijsku salu u kojoj se vikendima održavaju seminari i konferencije. To je prostor u kojem su se prije nalazili stolovi za biljar, televizor i slični sadržaji za zabavu i opuštanje, no za tim više nije bilo potrebe pogotovo zbog činjenice da se sada u svakoj sobi nalazi televizor.


Moderna promocija


Ono čime se osoblje hotela posebno ponosi jest sala za vjenčanja koja može ugostiti do 300 uzvanika. Direktorica Alin Harambašić ističe kako su tako velika vjenčanja ipak rijetka te se većinom održavaju ona s oko 150 gostiju. Prije rekonstrukcije većinom su lokalni stanovnici tamo održavali svadbe i ostale svečanosti. Sada u hotelu vjenčanja slave ljudi iz svih dijelova Hrvatske, ali i oni izvan njezinih granica. Par iz Slovenije u hotelu je već proslavilo sudbonosno »da«, a na staru godinu to će učiniti i par iz Teksasa. Ovoj promjeni pridonio je i novi način promoviranja hotela i same sale, zbog koje se sada ide i na sajmove vjenčanja kako bi budući mladenci bili informirani o ovom prekrasnom prostoru.




Da bi hotel bio vrijedan četiri zvjezdice ne mora ga krasiti samo dobar izgled, već i vrhunska usluga. Osim modernizacije prostora, osoblje se moralo educirati o načinu rada takvog hotela. Direktorica je naglasila da su osim edukacije kroz razne pravilnike i procedure koje je odredila sama firma prošli i svojevrsni tečaj. Naime, posjetili su hotel s četiri zvjezdice u Puli i time dobili uvid u način funkcioniranja tog hotela.


S promjenama su se upoznali i tzv. stalni sezonski radnici koji se na rad u Omoriku vraćaju svako ljeto. Harambašić je rekla da vole u svakom odjelu imati bar dvoje ili troje već poznatih radnika koji znaju svoj posao te ih eventualno treba informirati o manjim promjenama, kao što je na primjer mijenjanje posteljine. Dok je hotel imao dvije zvjezdice posteljina se prala jednom tjedno, dok se sada mijenja svaka tri do četiri dana. Dodala je da su uzeli i nove radnike te je istaknula da oni stalni čine »dobru bazu koju, naravno, svake godine treba nadograditi«. Promjene se mogu primjetiti i u kuhinji. Asortiman je bogatiji, namirnice kvalitetnije te su obroci vizualno privlačniji.


Ususret gostima


U ponudu hotela sada su tijekom špice sezone uključene i animacije za djecu čemu se osim klinaca vesele i njihovi roditelji jer postoji i večernji program. Djeca uglavnom večeru pojedu ranije te ih roditelji nakon toga puste da se zabavljaju s animatorima dok odrasli u miru večeraju. Djeca mogu plesati u dječjem disko klubu, subotom ih zabavlja mađioničar, a nedjeljom uglavnom dođu lokalne folklorne grupe.


Program se uvijek može prilagoditi potrebama gostiju te je tako za vrijeme europskog nogometnog prvenstva najvažnije bilo da na terasi imaju veliki televizor na kojem su posjetitelji mogli pratiti utakmice. Još jedan način na koji osoblje hotela izlazi ususret svojim gostima jest ponuda ležaljki i suncobrana na plaži koja nije njihova, ali zato od koncesionara otkupe određen broj ležaljki kako bi njihovi gosti uvijek imali mjesto na plaži.


Harambašić ističe da uskoro ni to više neće biti dovoljno jer iako ovu godinu još uvijek smatra prijelaznim razdobljem, ističe da se polako, ali sigurno mijenja klijentela koja ima sve veće zahtjeve poput veza za plovila. Za hotel je sada najvažnije da ide u korak s tim promjenama. Zasad posluje dobro, što govori i činjenica da imaju rezervacije gotovo do sredine studenog ove godine, a konferencije će se održavati svaki vikend do 21.12. Hotel je potpuno bukiran i za proslavu Nove Godine, što znači da ni tijekom zime neće dugo bit zatvoren. Direktorica je zaključila kako je to pozitivno te ih to iznimno veseli.