Iskonske ljepote prirode

Pogledajte nove nastavke s avanture kajakom od Broda na Kupi do Karlovca ekipe Croatian Waya

P. N.

Foto: Croatian Way

Ekipa koja stoji iza projekta Croatian Way donosi nam nove nastavke sa svoje avanture kajakom u kojoj otkrivaju iskonsku ljepotu prirode

Ideja Croatian Way je predstavljanje prirodnih ljepota pet hrvatskih županija (Zagrebačka, Karlovačka, Primorsko-goranska, Ličko-senjska i Istarska), a Saša Kajfeš idejni je tvorac projekta. Ekipa Croatian Waya javila nam je prve dojmove, a u nastavku pogledajte kako je izgledala njihova avantura i što su sve doživjeli.

Drugi dan: Što dalje odlazimo, više otkrivamo!

Jučer je trebao biti ružan kišni dan, ali ispostavilo se kako je to bilo nevjerojatno iskustvo. Ono što nas se posebno dojmilo bilo je da smo svjedočili promjeni sezone pred našim očima.

Jutro na rijeci započelo je u ljetnom ruhu, ali što smo dalje išli, lišće je počelo mijenjati svoje boje u žute i smeđe nijanse i činilo nam se kako nam se jesen polako otkriva. Magla na rijeci samo je pojačala naše uzbuđenje i učinila odlazak u nepoznato još mističnijim.

Naša ekipa povećala je svoj broj- danas nam se u našoj avanturi pridružilo još troje članova, a bili smo sigurni samo u jednu stvar- a to je da ne znamo što nas očekuje u sljedećem danu.

Treći dan: Dojmovi s putovanja – neopisivo!

Dva nova člana pridružila su se u munjevitoj i kišnoj noći koja nije mogla prekinuti našu avanturu i želju za ići dalje. Mnogo je tu pozitivne energije i sinergije među nama koja samo raste. Uživamo!

Oko 9.30 sati u nedjeljno jutro užurbano smo spremili stvari i gurnuli čamce u smeđu, neku drugu rijeku koju do sada nismo imali prilike vidjeti iz te perspektive. Moram priznati, nije nas prestala očaravati niti minute iako više nije imala one tirkizne boje.

Dijelovi kojima se krećemo oduzimaju dah, te smo u nekim trenucima mislili da smo u nekom pritoku veličanstvenoj Amazoni ili Bog zna gdje već.

Ritam dana i veslanja konstantno se mijenjao, a iznenadna ushićenja nabujale rijeke zamjenjivala su se mirnim dijelovima gdje smo na momente tonuli duboko u nas same. Zaista posebni trenuci u našim životima.

Pred kraj dana izvukli smo čamce i popeli se uz brijeg, gdje smo u dvorcu Zrinsko-Frankopana iz 1558. godine i kampirali.

Četvrti dan: Mislili smo da smo vidjeli sve. Krivo!
Kišni dani posjeduju romantičnost i ljepotu, a baš nas je taj prikovao za napušteni dvorac obiteli Frankopan u Severinu na Kupi koji se prvi puta spominje davne 1558. godine te je bio poznat i kao kameni grad Lukovdol.

Imali smo priliku zadržati se i istraži tu prekrasnu građevinu, kretati se koracima nekih davnih predaka od pred dva, tri stoljeća. Zaista, počeli smo sagledavati povjesti i burnu prolost nekim drugim očima. Oh ta Hrvatska, koliko li samo neoktrivenih ljepota ima!

Popodne se bližilo, a i kiša je slabila što nam je odmah uljevalo ogromnu želju za izlaskom na nabujalu rijeku. Spremili smo stvari i krenuli dvjetotinjak metra po izrazito stmom terenu do čamaca koju su nas “s veseljem” očekivali.

Dva člana napustila su ekspediciju, ali dobili smo pojačanje, i novu energiju te osmjeh njime. Pridužio nas se i iskusni moreplovac Sea Lion.

Krajem dana nagradile su nas tople i mile sunčeve zrake, koje smo zaista znali cjeniti u uživati u trenutku.

Peti dan: Nikad dosta!

Kako se spuštamo u dolinu rijeka Kupa postaje šira i mirnija, a time je i fauna postala osebujnija. Gotovo cijeli dan nad nama su nadlijetali jastrebovi, čaplje, pokoja roda, lastavice, a čak je i jedan galeb našao svoj mir u totalnoj divljini ove prekrasne rijeke.

U sumrak smo u polovili u Pravutinu (Krasinec na Slo strani) gdje smo i noćili. U našim tijelima osjećao se umor i glad nakon 8 sati veslanja i pređenih nešto više od 29 kilometara, nakon čega je kamperska hrana ispod zvjezdanog neba imala je okus kraljevske večere. Utonuli smo u san prije nego li je nam je glava dotakla zemlju.