Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice

Turistička zajednica odabrala: Buking je u porastu, a od ovih pet PR agencija očekujemo da privuku još više gostiju

Siniša Pavić

snimio Vedran Karuza

snimio Vedran Karuza

Od odabranih međunarodnih agencija za odnose s medijima i komunikaciju na društvenim mrežama očekujemo snažnu podršku na nama najvažnijim emitivnim tržištima. Njihova reputacija, međunarodni doseg i iskustvo pomoći će u postizanju naših strateških ciljeva. 



ZAGREB – Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice u utorak je na sjednici odabralo pet marektinških agencija te dvije međunarodne PR agencije za suradnju u ovoj godini.


Od pristiglih deset ponuda, za pokrivanje 13 tržišta odabrane su marketinške agencije; MediaCom za tržišta Švicarske, Poljske, Francuske, Mađarske i Norveške, Real grupa za tržišta Njemačke, Austrije, Rusije i Švedske, Aviareps za tržišta Belgije i Nizozemske, Mediaplus za tržište Velike Britanije te agencija Vailati&Savarro za tržište Italije. PR aktivnosti provoditi će se na 11 ključnih tržišta. Ponuda je bilo osam, a odabrane su Media Consulta Internaional Holding AG za kategoriju »Odnosi s medijima« te Hills Balfour Group za kategoriju »Društvene mreže i digitalna komunikacija«. Tržište Nizozemske i Italije samostalno će na svom području provoditi PR aktivnosti.


– Od odabranih međunarodnih agencija za odnose s medijima i komunikaciju na društvenim mrežama očekujemo snažnu podršku na nama najvažnijim emitivnim tržištima. Njihova reputacija, međunarodni doseg i iskustvo pomoći će u postizanju naših strateških ciljeva. Od marketinških agencija tražimo kvalitetnu strategiju oglašavanja, kao i provođenje ključnih marketinških aktivnosti. Potrebna je dobra suradnja među odabranim agencijama, njihovo djelovanje treba biti usklađeno i koordinirano jer je kvalitetna integrirana komunikacija nužna za jačanje hrvatskog turističkog brenda u svijetu – kazao je, predstavljajući odabir, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.




Pri tom je najavio da početkom ožujka počinju prve veće ovogodišnje kampanje i to na pet tržišta – Njemačkoj, Austriji, Ujedinjenom Kraljevstvu, Skandinaviji i Francuskoj. O odabiru agencija govorio je i član Vijeća Juraj Žgomba. Naglasio je da se za marketinške agencije ukupno izdvaja za ovu godinu 30,5 milijuna kuna, a za PR agencije 7,5 milijuna kuna.


– Vijeće je na današnjoj sjednici preporučilo da sve te agencije što je moguće više komuniciraju s predstavnicima HTZ-a na stranim tržištima kao i s glavnim uredom, a postoji i mogućnost da se suradnja s tim agencijama produlji i na iduću godinu – rekao je Žgomba.


Dodao je da su PR agencije Media Consulta te Hills Balfour odabrane za odnose s medijima odnosno za društvene mreže i digitalnu komunikaciju kao i da obje imaju kao i odabrane marketinške agencije dobru reputaciju i međunarodni doseg.


Staničić je, pak, kazao i da je Vijeće zaključilo da su pripreme i najave za sezonu i dalje dobre na gotovo svim tržištima te da se i ove godine nastavlja trend rasta turističkog prometa.


– Buking je za sada ovisno o tržištima u porastu od 3 do 7 posto, ali je još rano za neke veće procjene, no svakako vjerujemo da ćemo trend rasta zadržati i u idućim mjesecima – kazao je Staničić.


Pri tom je, odgovorajući na novinarske upite, kazao kako se na Vijeću govorilo i o potrebi za povećanjem hotelskih kapaciteta u Hrvatskoj čemu će, vjeruje se, pridonijeti i ovogodišnje investicije od oko milijardu eura.