Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
18. siječnja 2020.
Brendiranje i PR

Prva konferencija Brand&Buzz okupila 200 poduzetnika i studenata

Nagradu od 100.000 kuna za novi vizualni identitet i oglašavanje koje daruju Logobox i Zagreb.info osvojio je arhitektonski studio SODA arhitekti
Nagradu od 100.000 kuna za novi vizualni identitet i oglašavanje koje daruju Logobox i Zagreb.info osvojio je arhitektonski studio SODA arhitekti
Autor:
Objavljeno: 20. studeni 2019. u 20:43 2019-11-20T20:43:44+01:00

Konferenciju je otvorio ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat koji je ovom prigodom i predstavio nove projekte ministarstva koji bi trebali olakšati proceduru informiranja budućih poduzetnika i osnivanja poduzeća

Prva konferencija Brand&Buzz u organizaciji agencije Logobox i portala Zagreb.info okupila je oko 200 mikro, malih i srednjih poduzetnika, obrtnika, i zainteresiranih studenata koji su poslušali vodeće stručnjake na području brendiranja i PR-a kao što su prof.dr.sc Božo Skoko, Maša Ivanov, Ankica Mamić, Margarita Maruškić Kulaš, Sandra Odobašić; ali i uspješne poduzetničke priče poduzetnika kao što su Tomislav Anadolac, Ognjen Bagatin, Snježana Mehun, Krešimir Dvorski i brojnih drugih.

Konferenciju je otvorio ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat koji je ovom prigodom i predstavio nove projekte ministarstva koji bi trebali olakšati proceduru informiranja budućih poduzetnika i osnivanja poduzeća.

Nakon predavanja prof.dr.sc. Bože Skoke o međuovisnosti brenda države i korporativnih brendova, održan je i panel Brendiranje i poduzetništvo, na kojem su Zdenko Lucić, državni tajnik MINGO-a, Nenad Gorjanović, direktor komunikacija HTZ-a i Maša Ivanov iz Brukete&Žinić&Greya, raspravljali o tome kako brend domaćeg proizvoda uspješno vezati s brendom države te i na taj način ostvariti prepoznatljivost na stranim tržištima, kao što to već uspješno čine brojne europske države.

Veliki interes sudionika izazvao je i panel poduzetnika koji su uspješno pronašli svoj recept za prepoznatljivost na tržištu. Svoje su priče brojnim prisutnim sudionicima izložili Tomislav Anadolac, suosnivač brenda Old's Pilot Gin, koji je nedavno proglašen najboljim džinom na svijetu u svojoj kategoriji, Barbara Šečković, vlasnica La Grme, Snježana Mehun, vlasnica modnog brenda Duchess, Ognjen Bagatin, vlasnik poliklinike Bagatin i Ana-Marija Jagodić-Rukavina, osnivačica PBS - Centra sportske izvrsnosti, koji su razgovarali o tome što ih je motiviralo na ulazak u nesigurne poduzetničke vode i koje su osobine i snage potrebne poduzetniku za probitak na tržištu.

Zanimljiva predavanja održali su i Sandra Odobašić na temu izgradnje brenda, Dalibor Jakus o vizualnom storytellingu u odnosima s javnošću, zatim Ankica Mamić o tome kako PR poduzetnike može učiniti vidljivim, Ana Šimunović na temu „uzmi riječ u svoje ruke“, Margarita Maruškić Kulaš o tome kako da drugi pričaju o vama, a svoja iskustva podijelile su i startapovke Maja Pejčić, osnivačica Najfinijih sapuna i mlada studentica FER-a Kaja Pavlinić čiji je startup Tinja proglašen najboljim hrvatskim energetskim startupom.

Medijski panel kojeg je moderirao Tin Bašić ugostio je novinare i urednike Darka Bukovića, Vladimira Niševića, Krešu Sočkovića te HUOJ-evku Dunju Bua Maričević, koji su razgovarali o tome koliko medije, pored uvijek dobro čitanih vijesti crne kronika, uopće zanimaju dobre priče novih poduzetnika, te kako kao poduzetnik u nastajanju doći do svog prostora u medijima.

 

Nagradu od 100.000 kuna za novi vizualni identitet i oglašavanje koje daruju Logobox i Zagreb.info osvojio je arhitektonski studio SODA arhitekti.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.


Promo
PUST 2020.
Viškovo

PUST 2020.