Pozivni centar

Nadležni za sva pitanja: Oni primaju više od 50 tisuća poziva dnevno, a zovu ih ljudi ugroženi koronavirusom

Hina

foto: Petar Fabijan

foto: Petar Fabijan

Neka pitanja su i koliko prije pojave simptoma je osoba zarazna, kakvi su to bliski kontakti, kome i gdje se javljaju stariji građani koji trebaju pomoć oko nabave te kome se možemo obratiti za psihološku pomoć.



ZAGREB – Ravnateljstvo civilne zaštite izvijestilo je u petak da brojni stručnjaci volonteri pri pozivnom centru 113 ukupno prime više od 50.000 poziva građana na dan, a nakon većih izvanrednih stanja, poput zagrebačkog potresa, poziva bude i više.


Najčešća pitanja vezana su uz svakodnevni život stanovništva, poput – hoće li ususret Uskrsu hrvatski građani koji dolaze iz EU-a moći prijeći granicu, postoji li mogućnost prijenosa virusa preko dlake kućnih ljubimaca i kako se ponašati u samoizolaciji, stoji u objavi.


Neka pitanja su i koliko prije pojave simptoma je osoba zarazna, kakvi su to bliski kontakti, kome i gdje se javljaju stariji građani koji trebaju pomoć oko nabave te kome se možemo obratiti za psihološku pomoć.




Pozivni centar s besplatnim brojem 113 uspostavljen je kako bi se jasnim uputama i savjetima te pravodobnim reagiranjem u doba pandemije koronavirusa pomoglo osobama i tvrtkama u reguliranju svakodnevnog života i zaštite zdravlja i poslovanja.


Brojni liječnici i stručnjaci volonteri iz sustava zdravstva, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Hrvatske gospodarske komore i civilne zaštite odgovaraju na pozive građana kako bi se ublažio teret koji nose epidemiolozi i drugi liječnici medicine koji djeluju u srcu pandemije.