Broj 1 u međunarodnom prijevozu

FlixBus za trećem obljetnicu uspješnog rada u Hrvatskoj sve časti kartama za po 1 kunu

Portal Novilist.hr

Ante Grbeša

Ante Grbeša

Povodom rođendana FlixBus časti: Karte za 1 kn mogu se kupiti 13. 6. 2019. od 17 do 20 sati, a vrijede za domaća i inozemna putovanja između 16. 9. 2019. i 15. 10. 2019.



ZAGREB Na današnjoj konferenciji za medije, u društvu preko stotinjak uzvanika, FlixBus je još jednom istaknuo svoj status lidera u međunarodnom prijevozu putnika u Hrvatskoj. Ovi zeleni autobusi ne predstavljaju samo prijevozno sredstvo od točke A do točke B, već brend iza kojeg stoji snažan poduzetnički duh koji se temelji prije svega na partnerstvu i modernim tehnologijama, poručeno je.


– Više od 750.000 zadovoljnih putnika samo u 2018. godini, potvrdilo je kako je visoko razvijena tehnološka potpora tradicionalnom prijevozu putnika bila itekako nužna, te samim time i dobro došla na hrvatskom tržištu, ističu u Flixbusu.


Povodom rođendana FlixBus časti: Karte za 1 kn mogu se kupiti 13. lipnja 2019. od 17 do 20 sati, a vrijede za domaća i inozemna putovanja između 16. rujna 2019. i 15. listopada 2019.




Tim stručnjaka koji je od tri zaposlena prerastao u tim s više od 50 zaposlenih u posljednje su tri godine gradili i razvijali ovaj proizvod.


– U ove tri godine okupili smo tim mladih stručnjaka koji su svojim znanjem i iskustvom, zajedno s autobusnim partnerima učinili FlixBus brend prepoznatljivim u cijeloj Hrvatskoj, ali i regiji, izjavio je Ante Grbeša, direktor za FlixBus CEE South regiju.


– Akumulirano znanje, iskustvo iz autobusne industrije, ali i iz drugih područja, ključno je za upravljanje i razvoj na tržištima jugoistočne Europe, dodao je Grbeša.


U lipnju 2016. godine, FlixBus je krenuo iz četiri najveća Hrvatska grada (Zagreb, Split, Osijek i Pula) s četiri regionalna partnera (Vincek d.o.o., Slavonija Bus d.o.o., Brioni d.o.o. te Prijevoz Knežević) iz svih dijelova Hrvatske te time potvrdio važnost suradnje s regionalnim autobusnim partnerima diljem Hrvatske.


U tri godine, groj partnera je narastao na ukupno 11 samo u Hrvatskoj, dok u cijeloj CEE South regiji koja uključuje i Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju FlixBus danas surađuje s ukupno 17 partnera.



– FlixBus poslovni model zamišljen je ne samo kao udobnije i jednostavnije kretanje putnika već i kako bi podržao rast i razvoj regionalnih manjih i srednjih autobusnih poduzeća, izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju.


– Tehnološka podrška koju smo ponudili našim partnerima, omogućila je snažan rast i samim partnerima, koji neprestano investiraju i obnavljaju vozni park, zapošljavaju nove vozače i brinu o sigurnosti naših putnika, dodao je Čebohin.


FlixBus osim što omogućuje povoljno putovanje Europom, čini Hrvatsku dostupnijom te jače povezanijom. Zagreb, Split, Zadar, Rijeka i Pula vode kao najposjećenije FlixBus destinacije u Hrvatskoj, dok putnici iz Hrvatske najčešće posjećuju München, Budimpeštu, Ljubljanu, Beč i Veneciju.



Glavni razlozi putovanja su posjeta rodbini i prijateljima te praznici i kratka putovanja. FlixBusom uglavnom putuju studenti, mladi stručnjaci te mlade obitelji od kojih je čak 60% žena, a najviše je onih između 18 i 35 godina.


Putnicima na raspolaganju svi benefiti zelene FlixBus mreže


FlixBus zelena mreža autobusnih linija proteže se na 28 europskih zemalja te povezuje 2000 destinacija s 350.000 dnevnih linija. Putujući Europom, FlixBus putnicima omogućen je besplatan Wi-Fi, utičnice, više prostora između sjedala, besplatna prtljaga te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska.



FlixBus aplikacija preuzima se potpuno besplatno te je dostupna i na hrvatskom jeziku. Osim jednostavne i brze kupovine karata, putem aplikacije šalju se obavijesti o promotivnim ponudama koje su dostupne isključivo za kupovinu karata putem aplikacije, dostupni su odgovori na najčešća pitanja, obavijesti o mogućim kašnjenjima autobusa zahvaljujući GPS live trackingu, navigacija do najbliže stanice te detaljne informacije o svakoj kupljenoj karti i QR kodu koji je zamjena za printanu kartu.