Slovenska turistička organizacija (STO) ovih dana predstavlja svoju ponudu u tom segmentu na velikom turističkom sajmu u Las Vegasu, a raspisala je i natječaj kojim traži partnere za promotivnu akciju na europskom tržištu
U sklopu strategije kojom želi u iduće četiri godine za trećinu povećati turistički priljev, na tri milijarde eura, Slovenija jača ulaganja u tzv. boutique turizam, usredotočen na bogatije turiste i cjenovno viši turistički proizvod.
Europa i Amerika glavna su tržišta koje Slovenija cilja tom kampanjom kojom kako bi privukle goste koji imaju veće zahtjeva od prosječnog turista i doživljaj su spremni platiti više.
Slovenska turistička organizacija (STO) ovih dana predstavlja svoju ponudu u tom segmentu na velikom turističkom sajmu u Las Vegasu, a raspisala je i natječaj kojim traži partnere za promotivnu akciju na europskom tržištu.
»Želimo povećati prepoznatljivost i ugled Slovenije kao preferencijalne turističke destinacije i privući turiste s višim dohocima. Slovenija zbog svog ograničenog teritorija i postojećih kapaciteta infrastrukture nije primjerena za masovni turizam«, naveli su u Slovenskoj turističkoj organizaciji.
Prema nekim istraživanjima u inozemstvu, prosječna stopa luksuznih i »boutique« putovanja u svijetu u idućih će deset godina rasti stopom od 6,2 posto godišnje, znatno više od opće stope rasta turističkih putovanja koja će iznositi 4,8 posto.
Veći broj takvih turista nego do sada ubuduće je moguće očekivati i iz Brazila, Rusije, Indije i Kine iako će bogatiji turisti koji odsjedaju u hotelima s pet zvjezdica i traže posebne događaje i dalje dolaziti većinom iz Amerike i Europe, procjenjuju slovenski turistički djelatnici.