Adris grupa je u prvih devet mjeseci ostvarila konsolidiranu neto dobit od 663 milijuna kuna, što je za 89 milijuna kuna ili 12 posto manje nego u istom razdoblju lani, pokazuju podaci iz financijskog izvješća tvrtke objavljenog u utorak.
Povećani trošak amortizacije, uvođenja novih turističkih proizvoda te završetak procesa restrukturiranja na razini Grupe iznose, naime, 118 milijuna kuna.
CO – neto dobit 280 milijuna kuna
Croatia osiguranje, koje na hrvatskom tržištu osiguranja ima udio od 27,9 posto, je u prvih devet mjeseci ostvarilo neto dobit u iznosu od 280 milijuna kuna.
U Hrvatskoj je ostvarena ukupna bruto zaračunata premija u iznosu od 2,23 milijarde kuna, što je jedan posto manje od prošlogodišnje. Bruto zaračunata premija, koja uključuje i inozemne podružnice, iznosi 2,7 milijardi kuna i na razini je prošlogodišnje, navodi se u izvješću.
Cromaris: Rast prodaje i izvoza
Tvrtka Cromaris je u prvih devet mjeseci ostvarila neto dobit u iznosu od 13,2 milijuna kuna.
Prognoze do kraja godine ukazuju na zadržavanje trenda dvoznamenkastog rasta količinske prodaje i prihoda, navodi se u izvješću. U 2019. godini Cromaris će, kako napominju, dostići razinu prodaje od gotovo 10.000 tona ekvivalenta svježe ribe.
Maistra povećala dobit za četiri posto
Tvrtka Maistra je u prvih devet mjeseci ostvarila neto dobit u iznosu od 373 milijuna kuna, što je rast od četiri posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Maistra je, uključujući i dubrovački hotel Hilton, u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem, ostvarila jedan posto veću prodaju smještajnih jedinica, uz povećanje prosječne cijene jedinica od šest posto, što je dovelo do rasta poslovnih prihoda od sedam posto.
HUP-Zagreb je na konsolidiranoj razini ostvario jedan posto veće poslovne prihode. EBITDA iznosi 153 milijuna kuna i sedam posto je veća od prošlogodišnje.
EBIT (dobit prije kamata i poreza) bilježi rast od osam posto i iznosi 119 milijuna kuna.
U izvješću Adris grupe se navodi kako je trenutno »u pripremi strateški plan turističkog dijela Grupe, za razdoblje do 2024. godine, vrijedan gotovo četiri milijarde kuna«.
Plan uključuje izgradnju novih i repozicioniranje postojećih proizvoda u svim turističkim odredištima u kojima posluje Adris – Rovinju, Vrsaru, Dubrovniku i Zagrebu.
Uskoro se, kako ističu, očekuje i formalni završetak postupka vezanog za hotel Marjan u Splitu, što će Adrisu omogućiti ulazak u ovo rastuće turističko odredište.
Iz Adrisa također napominju kako kontinuirano prate događanja u okruženju i ulažu u istraživanje tržišta, usmjeravaju i podržavaju aktivnosti povezanih društava koje su u funkciji organskog rasta te prepoznavanja poslovnih prilika i realizacije novih akvizicija.