Prvi put manekenka

Za nju je vrijeme stalo: Vlatka Pokos seksi i na pragu pedesete

P. N.

Za nju je vrijeme stalo - Vlatka Pokos pred objektivom Srećka Rundića

Za nju je vrijeme stalo - Vlatka Pokos pred objektivom Srećka Rundića

Vlatku sam angažirala u kampanji zbog njene bezvremenske ljepote. Odiše profinjenošću i seksepilom. Odlično se snašla u ulozi modela, rekla je Monika Sablić koja se i sama našla u ulozi modela



Vlatka Pokos zaštitno je lice nove modne kampanje splitske dizajnerice Monike Sablić. Pjevačica i voditeljica, koja živi  u Kanadi, stigla je u grad podno Marjanom kako bi se okušala u ulozi manekenke u 49. godini. Do sad je snimala reklame, no ovo je prvi put da je angažirana kao model i to u najnovijoj cruise kolekciji Monike Sablić.


– Za sve u životu postoji prvi put. Monika i ja smo još prije nekoliko godina pričale o zajedničkoj suradnji, no život nas je odveo u drugim smjerovima, ali uvijek smo bile u kontaktu. Snimanje smo konačno realizirale ovo ljeto, oduševljena je Vlatka foto sessionom na splitskom Sustipanu.


Foto Srećko Rundić


Foto Srećko Rundić





Srebreno zlatna haljina sa zlatnim pojasom koju je Vlatka prvu odjenula odmah je privukla pozornost zbog visokog proreza, no riječ je o ženstevnom seksepilu koji voditeljica i pjevačica i dizajnerica obožavaju.– Nemam ništa protiv seksepilnih kreacija ukoliko su ukusno i profesionalno napravljene, rekla je Vlatka.

Foto Srećko Rundić


Foto Srećko Rundić



Još jedna kombinacija plijeni pozornost, a to je bijeli kombinezon sa zlatnim pojasom koji ističe dekolte. Od istog materijala kao i haljina s visokim prorezom Monika je dizajnirala hlače koje je iskombinirala s čipkastom plavom bluzom na jedno rame.


Foto Srećko Rundić


Foto Srećko Rundić



I sama dizajnerica nosi nekoliko modela. – Vlatku sam angažirala u kampanji zbog njene bezvremenske ljepote. Odiše profinjenošću i seksepilom. Odlično se snašla u ulozi modela, rekla je Monika. Za make up bila je zadužena Mia Josipović Zekić, a Vlatka i Monika pozirale su pred objektivom Srećka Rundića.