Modna revija

Modni dvojac Elfs: ‘Riječanke vole individualnost, ulijevaju novu osobnost našem designu’

Ana Braškić

Ivan Tandarić u dobrom društvu / Foto: Danijel GALIĆ

Ivan Tandarić u dobrom društvu / Foto: Danijel GALIĆ

Jesenska kolekcija je u procesu nastanka, pristupamo joj konstruktivno i planiramo proizvodnju kako bismo sa zadnjim danima ljeta krenuli ponovno uveseljavati naše klijente i uveli ih u novu modnu jesen, govore Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić



Dvojac Elfs ovih dana itekako ima razloga za zadovoljstvo. Prošlog petka održali su svoju drugu samostalnu reviju u Rijeci i to u sklopu Life&Fiumanka partyja. Dan ranije u Istri su predstavili novu kolekciju kupaćih kostima.


Na bazenima mondenog Kempinski Hotela Adriatic Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica predstavili su vrlo ženstvenu liniju monokromatskih kupaćih kostima, odvažnu liniju muških kupaćih gaća i ekskluzivnu kolekciju sunčanih naočala.


Inspiraciju su ovaj put pronašli u upečatljivim bojama i linijama, uz koje će ovo ljeto, zalasci sunca i uživanje u morskim radostima biti još nezaboravnije. S njima smo razgovarali nakon riječke revije.




Ponovo ste održali reviju u Rijeci. Što uzvanici vidjeli?


– Uzvanicima smo prikazali našu aktualnu kolekciju Chameleon za ovo ljeto koja je u prodaji u svim našim dućanima tako i u ovom Riječkom.


Revija se održala uz samo more. Je li to jedina revija ste održali na ovakvoj lokaciji. Sviđa li vam se?


– Ambijent je predivan i posebna je ta scenografija koju more napravi. Prvu riječku reviju pamtimo po izrazito lijepim uspomena tako da smo ovogodišnji poziv prihvatili objeručke, tako da je ovo drugi put da imamo reviju na ovakvoj lokaciji.


Foto Vedran Karuza


Foto Vedran Karuza



Prošle su dvije godine otkako ste u Rijeci otvorili svoj dućan. Kako ste zadovoljni dosadašnjim radom?


– Rijeka voli ELFS i od prvog dana adresa Rittera Vitezovića 5 postala je obavezna modna stanica i rezultati nisu mimoišli.


Nova osobnost


Planirate li uvoditi neke novitete ili širiti poslovanje?


– Trenutno radimo na dosadašnjem asortimanu i poboljšavamo isti gdje postoji mjesta za poboljšanje, fokusirani smo na kvalitetu proizvoda i zadovoljstvo kupaca koje nam je iznimno važno.


Što najbolje prolazi kod Riječanki?


– Riječanke vole kvalitetne komade, iznimno cjene naš trud i podržavaju nas. Svaki dio asortimana ima svoju riječku publiku, ali definitivno sve Riječanke obožavaju naše parfeme.



Koliko često stignete boraviti u Rijeci?


– Kako je Rijeka samo sat i pol udaljena od Zagreba često znamo i u jednom danu se zaletiti do našeg dućana, ali zbog velikog broja obaveza brzo se vraćamo u Zagreb.


Kako bi opisali modni stil Riječanki i Riječana?


– Riječanke i Riječani vole individualnost i sve nadogradjuju svojom osobnošću što je nama kao dizajnerima jako zanimljivo gledati jer se na taj način ulijeva neka nova osobnost našem designu.


Foto Vedran Karuza


Foto Vedran Karuza



Ove godine proslavili ste 15. rođendan brenda. Da ne idemo baš jako daleko u budućnost što bi voljeli ostvariti tijekom idućih pet godina?


– Htjeli bi izbrusiti sadašnje stanje do savršenstva ako ono postoji, poslovno još malo sazrijeti i napraviti još barem 10 jednakodivnih kolekcija.


Prijateljice brenda


Zaštitno lice vaše nove kampanje je Jelena Lešić, hoćemo li je uskoro vidjeti i na ELFS modnoj pisti?


– To ćemo morati pitati Jelenu, nije ju bilo teško nagovoriti na kampanju, ali mislimo da bi na pistu bilo malo teže.


Credit: Danijel GALIĆ


Credit: Danijel GALIĆ



Vašu prvu riječku reviju nosila je tada trudna Nikolina Miletić Minovska, hoćemo li je ponovo vidjeti u nekoj od vaših kreacija?


– Nikolina je dugogodišnja prijateljica našeg branda i često nosi naše kreacije kako privatno tako i na pisti.


Kolekcija Chameleon predstavlja potpuni stilski zaokret. Kako je do sada prošla kod vaših vjernih kupaca?


– Kolekcija bilježi odlične rezultate i jako nas veseli da su naše nove ideje tako brzo prihvaćene.


Imate li već ideje za jesensku kolekciju? Kada ju možemo očekivati?


– Jesenska kolekcija je u procesu nastanka, pristupamo joj konstruktivno i planiramo proizvodnju kako bi sa zadnjim danima ljeta krenuli ponovno uveseljavati naše klijente i uveli ih u novu modnu jesen.