Nova kampanja

Tommy zna što voliš

P. N.

Nova komunikacijska poruka Tommy zna što voliš  neće vas ostaviti ravnodušnima

Ovog tjedna tvrtka Tommy  pokrenula je novu komunikacijsku platformu. Osmislila ju je agencija Bruketa&Žinić&Grey u suradnji s tvrtkom Valicon koja je vodila strateški dio projekta, naravno sve zajedno uz superviziju Tommy tima odgovornog za provedbu nove komunikacijske platforme prema cjelokupnoj javnosti, te podršku medijske agencije UM Zagreb.


Prva stvar koju će Tommyjevi kupci uočiti u novoj platformi jest novi slogan pa tako umjesto dosadašnjeg „Tommy, to mi treba“, slogan sada glasi “ Tommy zna što voliš“.


Nova je platforma vođena idejom da Tommy nije samo trgovina u koju ljudi dolaze po namirnice, već je mjesto susreta poznatih, prijateljskih lica, željnih pomoći.


Oglasi zato komuniciraju emotivnu stranu namirnica.



 


Tako poma nije samo poma, nego je i bakina šalša; jabuka nije samo jabuka nego je i bakin kolač, a ni kruh nije samo kruh nego je i sendvič za balun. Korištenjem dijalekta, kampanja priča poznatim, domaćim jezikom, što dodatno pridonosi prisnosti.



Glavnu ulogu u televizijskome oglasu igra poznata Splićanka, glumica Marina Fernandez, koja utjelovljuje lik Kate, personifikacije Tommyja. Ova brižna i topla Dalmatinka postaje službeni glas i lik Tommyja u svim oglasima u kojima je Tommy trgovina gdje je namirnica uvijek nešto više od same namirnice.



Osim televizijskih, kampanju čine i radijski i vanjski oglasi te POS materijali u trgovinama.