Grad: Rijeka
Danas: 24° moguća kiša
Sutra: 14° 27° oblačno
13. prosinca 2017.
Zeleno rješenje

Korejci osmislili bateriju od opušaka

Ilustracija / Foto N. REBERŠAK
Autor:
Objavljeno: 6. kolovoz 2014. u 19:13 2014-08-06T19:13:31+02:00

LONSON - Južnokorejski znanstvenici objavili su da su otkrili nov način prenamjene opušaka u materijal koji može pohraniti energiju za punjenje svega, od mobitela do električnih automobila.

U utorak u časopisu Nanotechnology objavljena studija istraživača sa seulskog državnog sveučilišta pokazuje transformaciju opušaka koji se sastoje uglavnom od vlakana celuloznog acetata, pa ih se smatra toksičnima i štetnima za okoliš.

"Naša je studija pokazala da se iskorišteni opušci mogu preraditi u vrijedan karbonski materijal i to veoma jednostavnim postupkom koji istovremeno pruža i zeleno rješenje energetskih potreba današnjice", rekao je profesor i suautor studije Jongheop Yi.

Krajnji rezultat je tzv. superkapacitator, a znanstvenici kažu da on pohranjuje više energije, brže se puni i dulje traje od postojećih sličnih proizvoda.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka