Pixabay.com
Još se ne zna točan datum kada bi aplikacija trebala izaći, ali s obzirom na istraživanja među mlađom populacijom, ukazuje se velika prilika za rast ovog tržišta.
Ova popularna besplatna aplikacija koja ponajprije služi za dijeljenje fotografija i video sadržaja te je usko povezana s Facebook i Twitterom, uskoro će pokrenuti posebnu aplikaciju koja će biti koncentrirana na e-kupovinu.
Instagram je već u studenom 2016. godine počeo isprobavati kupovne navike svojih korisnika, dopuštajući kompanijama da označe svoje proizvode u objavama. To je automatski vodilo korisnike na online mjesta za kupovinu kompanija čiji su proizvod gledali.
Rast tržišta
Ime aplikacije trebalo bi biti IG Shopping te bi preko nje korisnici koji pretražuju i kupuju proizvode od kompanija uvijek bili unutar te iste aplikacije.
Kako ističe The Verge, Instagramov primarni cilj je izbaciti treću stranu u e-prometu, kao što je primjer sa Shopifyjem, te se potpuno i izravno okrenuti korisnicima zainteresiranima za kupnju.
Društvene mreže za kupovinu
Prema Patricku Mundenu, voditelju maloprodaje i marketinga tvrtke Salmon, istraživanja pokazuju kako 29% milenijalaca u Britaniji i SAD-u aktivno koristi društvene mreže i aplikacije kako bi kupili proizvode te se time ukazuje prava prilika za rast i tog dijela tržišta.
Instagram developeri trenutno se bave zasebnim aplikacijama, što možemo vidjeti u pokretanju IGTV-a, novog mjesta za objavljivanje još dužih video sadržaja.