Nova studija

Facebook sve manje popularan među mladima, no jedna druga društvena mreža bilježi rast baš u toj populaciji

Hina

Ilustracija V. Karuza

Ilustracija V. Karuza

»Snapchat bi mogao privući i starije korisnike ako redizajnira svoju platformu i pojednostavi uporabu«, kaže Debra Aho Williamson, analitičarka eMarektera.Nedavno je Snapchat uveo nekoliko noviteta kako bi pojednostavio uporabu



Facebook je i dalje najpopularnija društvena mreža u Sjedinjenim Državama, no populacija mlađa od 25 godina sve se više okreće mreži Snapchat, navodi eMarketer i predviđa nastavak pada korisnika Facebooka.


U 2018. broj korisnika Facebooka u SAD-u trebao bi pasti za 5,6 posto u dobnoj skupni od 12 do 17 godina, odnosno za 5,8 posto u skupini između 18 i 24 godine.


»Ovo je prvi put d eMarketer predviđa pad korištenja Facebooka kod mladih u dobi od 18 do 24 godine«, objavio je u ponedjeljak.




Taj centar Predviđa da će u 2018. godini Facebook izgubiti 2 milijuna korisnika mlađih od 25 godina.


Dok Facebook gubi, Snapchat privlači i trebao bi dobiti 1,9 milijuna novih korisnika u dobnoj skupini osoba mlađih od 25.


Nešto manje – 1,6 milijuna novih korisnika koji su odustali od Facebooka, trebao bi privući Instagram.


U SAD-u je Instagram i dalje važniji od Snapchata po ukupnom broju korisnika koji je narastao 13,1 posto u godinu dana na 104,7 milijuna.


Istodobno Snapchat bi trebao rasti za 9,3 posto na 86,5 milijuna.


Facebook, s druge strane, nastalja osvajati stariju populaciju te ima postojan broj korisnika od 169,5 milijuna.


»Snapchat bi mogao privući i starije korisnike ako redizajnira svoju platformu i pojednostavi uporabu«, kaže Debra Aho Williamson, analitičarka eMarektera.Nedavno je Snapchat uveo nekoliko noviteta kako bi pojednostavio uporabu.

No »pitanje je hoće li mladi i dalje smatrati da je Snapchat cool ako se njime počnu koristiti njihovi roditelji i djedovi i bake«, kaže Williamson te podsjeća »Upravo je to situacija s kojom se sada suočava Facebook«.