Reuters
U presudi Visokog suda Njemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivovare Haerle sugerira »poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda«
Pivovare na smiju pivo reklamirati kao proizvod koji potiče zdravlje, odlučio je njemački visoki sud u Karlsruheu.
»Alkoholni napici prema pravilnicima Europske unije ne smiju se reklamirati na način koji bi mogao sugerirati da potiču zdravlje«, stoji u presudi najvišeg njemačkog suda.
Time je južnonjemačka pivovara Haerla izgubila i na posljednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma »bekoemmlich» pri oglašavanju.
»Bekoemmlich» njemači rječnik definira kao »lako probavljiv«, ali se može tumačiti i kao »blagotvoran«.
Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao »zdrav«, a takvo reklamiranje alkoholnih pića nedopušteno je.
U presudi Visokog suda Njemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivovare Haerle sugerira »poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda«.
Europski sud je već zabranio da se vino reklamira kao »zdravo«.