Stigla bez ičega

Srpkinja u Londonu vodi ljubavnu agenciju za najbogatije. Provodadžija 21. stoljeća za visoku klasu

Duška Palibrk

Foto Glas Istre

Foto Glas Istre

To su uspješni poslovni ljudi koji su, mi to kažemo, time pure - cash rich, siromašni u vremenu, a bogati u novcu. Uspješan čovjek provodi 70 posto vremena u danu radeći, a 30 posto u socijalnim vezama i spavanju, kaže Susie Ambrose



PULA Susie Ambrose u London je stigla 1992., bez novca, bez znanja engleskog, s jednom torbicom, kako kaže, onako hipijevski, a sada je uspješna poslovna žena, vlasnica elitnog dating servisa koja putuje svijetom, piše knjige, bavi se filantropijom; među ostalim, opremila je senzornu sobu za učenike s poteškoćama u razvoju u svom rodnom Boru u Srbiji.


Imala je dobar instinkt za biznis, uočila prazninu na tržištu i 2001. u Londonu otvorila agenciju Seventy Thirty koja pomaže probranoj klijenteli, poslovno uspješnim i platežno moćnim muškarcima i ženama da pronađu partnera za ozbiljnu vezu ili brak. Bila je to prva ekskluzivna matchmaking agencija, ne samo u Britaniji, nego i čitavoj Europi, za “pojedince koji imaju dobru kombinaciju obrazovanja, sofisticiranosti i financijske neovisnosti”. Provodadžija 21. stoljeća za visoku klasu.


Imućna Londonka, poznata i britanskom tisku, dio godine je i naša sugrađanka. Kupila je kuću u Pješčanoj Uvali. U Pulu je došla za bratom, Aleksandrom Stojkovićem, pjesnikom i glazbenikom, poznatim po grupi Goribor.


Butik agencija




– U to vrijeme, krajem 90-ih i početkom 2000-ih godina proširile su se agencije za upoznavanje koje su bile otvorene svakome, bile su jeftine. Uvidjela sam da postoji ta rupa na tržištu, da se nitko nije specijalizirao za ovu ekskluzivnu grupu ljudi. 


To su uspješni poslovni ljudi koji su, mi to kažemo, time pure – cash rich, siromašni u vremenu, a bogati u novcu. Uspješan čovjek provodi 70 posto vremena u danu radeći, a 30 posto u socijalnim vezama i spavanju, kaže.


Probudio se poduzetnički duh u meni i iskoristila sam mogućnosti za pokretanje biznisa, dodaje.



– Do tada sam imala psihoterapeutsku kliniku. Uvijek sam bila za personalni odnos. Na internet-datingu vi ste u kontroli, vi ćete napraviti svoj profil, birati svoje prijatelje, možete staviti svoje slike otprije 10-15 godina.


U pozadini sjede samo programeri koji održavaju taj web site. Htjela sam isključivo personalni odnos, mi smo butik agencija, naši članovi komuniciraju s nama, mi im nudimo uži izbor kandidata koji odgovaraju njihovim željama, objašnjava.


Do partnera za 4-5 mjeseci


 S klijentima u agenciji rade isključivo psiholozi, a naša sugovornica je educirana psihoanalitičarka.



– Otkad sam se posvetila kćeri, koju sam posvojila 2011. godine, povukla sam se iz toga. I dalje sam vlasnik i stopostotni dioničar, ali vođenje agencije sam prepustila menadžmentu. S klijentima razgovaramo uživo, ako su u inozemstvu, onda preko Skypea.


Zapošljavam deset psihologa, dvoje su magistri, jedna je doktorica nauka. Oni pomažu klijentima da ne ponavljaju greške u odnosima, da naprave dobar izbor jer puno ljudi, kada ih pitamo koga tražite, tko bi vama bio idealan, rekli bi dosad sam zabrljao mnogo puta pa ću vama ostaviti izbor.


Kroz vrijeme postaje nam sve jasnije što klijent traži, sužavamo izbor, jer nam oni daju feedback poslije svakog sastanka. Imali smo primjera da su već na prvom sastanku kliknuli, zaljubili se, ali to je rijetko, prosjek je četiri-pet mjeseci da se pronađe odgovarajući partner, kaže.