Traže novu publiku

ODREZAK OD…? Hoće li zbog ovoga vegani zavoljeti “smrtnog neprijatelja”

P. N.

Foto PixaBay

Foto PixaBay



Možete li zamisliti dva pojma koji se međusobno više “tuku” od veganstva i najpopularnijeg lanca brze hrane McDonaldsa? Stila života i prehrane čiji je glavni lajtmotiv sprečavanje bilo kakve okrutnosti nad životinjama i fast fooda koji je od osnutka najoptuživaniji upravo za nehumano postupanje prema njima?


Iza pokušaja da se ovo promijeni stoji finska podružnica McDonaldsa koja je ovih dana počela s eksperimentalnom prodajom noviteta zvanog – McVegan. Radi se o sendviču napravljenom od sojinih pljeskavica i uobičajenim prilozima poput salate, rajčice, luka, ketchupa i senfa.


McVegan se zasad može kušati samo u Tampereu u Finskoj, a probna proizvodnja trajat će do 21. studenog, nakon čega će biti donijeta odluka ima li smisla nastaviti. U McDonaldsu Finska, inače, već su se više puta javno pohvalili kako prodaju i krumpire spravljene na veganski način.




Zasad nije poznato planiraju li za Fincima krenuti i franšize McDonaldsa u drugim zemljama, te hoće li se McVegan moći kušati i u Hrvatskoj.


Filozofija veganstva je, inače, u stalnom porastu. U SAD-u su pred tri godine vegani činili manje od jedan posto stanovništva, dok ih je danas prema nekim podacima gotovo šest posto.


McVegan


McVegan