Kampanja na televiziji, radiju i internetu, vrijedna 1.6 milijuna funti, postavlja pitanja poput »Mogu li biti gay u vojsci?«, »Moram li biti superheroj da bi postao vojnik« i »Što ako se u vojsci rasplačem?«.
LONDON – Serija novih oglasa za upis u britansku vojsku poručuje kako je u redu plakati, biti gay ili prakticirati svoju vjeru, a sve u sklopu mjera da se oružanim snagama priključi što više vojnika različitih svjetonazora.
Kampanja na televiziji, radiju i internetu, vrijedna 1.6 milijuna funti, postavlja pitanja poput »Mogu li biti gay u vojsci?«, »Moram li biti superheroj da bi postao vojnik« i »Što ako se u vojsci rasplačem?«.
»Britanske oružane snage u cjelini poduzele su velike napore u izgradnji uključive LGBT radne kulture«, rekla je glasnogovornica Stonewalla, britanske KGBT zaklade.
»Kada su ljudi slobodni biti ono što jesu, mogu napredovati u odabranoj karijeri i dati najbolje od sebe«, dodala je.
Britanska vojska regrutirala je prošle godine 30 posto manje vojnika nego što je planirala. Od 112.000 regruta u 2003., taj broj je prošle godine pao na 80.000, objavila je vlada.
No, Richard Kemp, bivši zapovjednik britanskih operacija u Afganistanu, smatra da kampanja neće riješiti problem.
»Vojska, kao i ostatak vlade, prisiljena je na političku korektnost«, rekao je on BBC-u.
»Većinu ljudi koji se želi priključiti vojsci ne brine osobito hoće li biti prihvaćeni…Njih privlače prizori borbe«, dodao je.