Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
5. prosinca 2019.
Povratak jednostavnosti

U ZNAKU CVIJEĆA Nova Pradina kampanja slavi ljepotu života

Foto: @prada Instagram
Foto: @prada Instagram
Autor:
Objavljeno: 18. studeni 2019. u 10:51 2019-11-18T10:51:00+01:00

Kampanja je zamišljena kao čin razmjene u kojem se novi modni koncepti međusobno daruju baš poput mirisnog buketa cvijeća

Talijanska modna kuća ponovno pomiče granice: novi marketinški koncept Pradine Resort kolekcije obnavlja pojam visoke mode kroz ideju jednostavnosti kao činu pobune i njezinog povezivanja s urbanom scenom svjetskih metropola.

Modna kampanja približava se urbanoj svakodnevici: više nije riječ o statičnim, distanciranim slikama modela – one su integrirane u svakidašnji život, prenesene na ulice gradova kroz bezvremenski simbol cvijeća.

Poruka je jasna: modu treba iskusiti, osjetiti, proživjeti. Zbog toga će u najpoznatijim cvjećarnama Londona, Milana, Moskve, New Yorka, Pariza, Šangaja i Tokija osvanuti mirisni pokloni umotani u papir s Pradinim potpisom i vizualnim detaljima Resort kolekcije. Kampanja je zamišljena kao čin razmjene u kojem se novi modni koncepti međusobno daruju baš poput mirisnog buketa cvijeća.

01prada

02prada

03prada

Freja Beha Erichsen, Lexi Boling i Qun Ye modeli su koji predstavljaju novu kolekciju na urbanim lokacijama, noseći u rukama buket cvijeća kao simbol ženstvenosti i jednostavnosti. Modne fotografije snimljene su na način koji naglašava element neočekivanosti, iznenađenja pronađenog u svakodnevnoj šetnji ulicom. Na taj se način moda približava svakodnevnoj realnosti ovih poetičnih gradova, od kojih svaki priča svoju urbanu bajku.

04prada

05prada

07aoyamaflowermarket_london

06elliehartleyflowers

08atelier_flash_fleurs

Foto: Instagram

moda, modna kampanja, prada, prada resort 2020

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.