Na tisuće i tisuće komada plišanih i robotiziranih igračaka kočoperilo se na sajmu igračaka u japanskoj prijestolnici.
Da se Japan nakon katastrofalnog potresa u ožujku oporavlja i više nego dobro dokazuju brojne snimke obnove gradova, cesta, škola, bolnica… Nacija poznata po revnosti, radu i smirenosti u kolotečinu života vraća se polako ali sigurno. Nedavno održan sajam igračaka potvrdio je još jednu odliku tog naroda Dalekog istoka – zaluđenost.
Poznato je da su Japanci, posebice mlađi, iznimno povoljno marketinško tržište – nema toga što im se ne može prodati. Opsjednutost modom, elektronikom, najnovijim gadgetima, slavnim osobma posebice holivudskog žanra, završava na jednoj neobičnoj – igračkama.
Na tisuće i tisuće komada plišanih i robotiziranih igračaka kočoperilo se na sajmu igračaka u japanskoj prijestolnici. Ljubitelji su imali tako prilike vidjeti najnovijeg Mickey Mousea, čitave odore akcijskih junaka, robotizirane automobile za dječake ali i one malo veće momke, ljuljačke-životinje i cijele mini gradove u kojima je svaka od figurica pričala neku svoju priču….
Malo povratka u djetinjstvo nikada ne škodi.