Bezvremenski klasik

Kultna torba koju je popularizirala Carrie Bradshaw vratila se na modnu scenu u velikom sttilu

P. N.

Diorova umjetnička direktorica svoju viziju nove estetike ove modne kuće utjelovila je upravo u redizajnu kultne Diorove 'Saddle' torbe odavajući tako počast svojim prethodnicima



Prvu Saddle torbicu dizajnirao je bivši Diorov dizajner John Galliano u listopadu 1999. godine kao dio kolekcije proljeće/ ljeto 2000. Torbica je postala zaštitni znak slavne Carrie Bradshaw, glavnog lika megapopularne serije “Seks i grad”, a ubrzo je postala ‘it’ torba koju su nosile zvijezde poput Sienne Miller, Beyonce i Paris Hilton.


Skoro dva desetljeća kasnije, Maria Grazia Chiuri vratila je u život kultnu torbicu kao dio njezine kolekcije za jesen zimu ’18, lansirajući nove ‘it’ torbice na tržište.


Chiuri, talijanska dizajnerica i prva umjetnička direktorica u povijesti Diora, svoju viziju nove estetike ove modne kuće utjelovila je upravo u redizajnu kultne Diorove Saddle torbe odavajući tako počast svojim prethodnicima.





“Saddle torba jedna je od onih simboličkih modnih dodataka koji uspijevaju zadržati suvremenost”, izjavila je Chiuri za Vogue, dodajući kako Saddle torba simbolizira individualnost i uspijeva prenijeti djelić osobnosti žene koja ju nosi. Ovaj modni dodatak bezvremenske ljepote dostupan je u raznim dizajnima, uključujući i patchwork uzorak koji je poslužio za inspiraciju povratka 70- ih.



Na dan lansiranja torbe na tržište (19. srpnja) angažirana je cijela vojska popularnih influencerica poput Susie Lau, Camille Charrière i Chiare Ferragni koje su na društvenim mrežama promovirale novu ‘it’ torbu koja se u velikom stilu ponovno vratila na modnu scenu.



Foto: real.bags.moskow, misspattih, lisahahnbueck Instagram