Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 24° 1
Sutra: 24° 26° 2
21. srpnja 2018.
Nekoliko sastojaka

Za ove palačinke ne treba vam puno vremena, ali ni sastojaka, a nadjev birate sami

Foto Istock
Foto Istock
Autor:
Objavljeno: 11. srpanj 2018. u 12:24 2018-07-11T12:24:37+02:00

Ove palačinke izvrsno se slažu sa svježim sirom ili sirnim namazom u kombinaciji sa šunkom i pršutom, a za sladokusce poslužite džem od šumskog voća ili namaz od lješnjaka

Dolaze vam nenajavljeni gosti i ne znate što im poslužiti. U hladnjaku imate samo namaze i nareske, ali ne i kruh ili krekere. Naš prijedlog su američke palačinke, koje mogu proći i kao proteinski obrok, a pogodne su i za one koji ne toleriraju gluten.

Sastojci za 20-ak komada: 4 jaja, 40 g kokosova brašna, 50 ml mlijeka (može i rižino ili zobeno), 2 žlice chia sjemenki, 1 žlica zobenih posija, 2 prstohvata soli, ulje ili kokosovo ulje

Priprema: Razmutiti jaja s mlijekom i vodom. Redom umiješati kokosovo brašno, zobene posije i chia sjemenke. Smjesu pustiti da stoji desetak minuta.

Na teflonskoj tavici zagrijati malo kokosova ulja ili običnog ulja. Smjesu vaditi žlicom i oblikovati malo deblje palačinke. U jednom navratu možete peći oko pet komada. Kada dobiju zlatnu boju, palačinke okrenuti i speći s druge strane. Poslužiti odmah. Izvrsno se slažu sa svježim sirom ili sirnim namazom u kombinaciji sa šunkom i pršutom, a za sladokusce poslužite džem od šumskog voća ili namaz od lješnjaka.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka