Promocija destinacije i loklanih proizvoda

“Popi’ i pojedi”, nova eno-gastro fešta u Vrbniku

Portal Novilist.hr

Uz tradicionalnu prezentaciju autohtonih proizvoda i običaja te mogućnosti da gosti u njima uživaju svim čulima, ovogodišnje izdanje manifestacije »Popi’ i pojedi« značajnije promiče Vrbnik kao najpoželjniju eno-gastro destinaciju na Kvarneru



VRBNIK Danas u Vrbniku starta program manifestacije »Popi’ i pojedi« – serije eno-gastro priredaba koje će tijekom srpnja i kolovoza kvalitetom značajno obilježiti događanja u jednom od najživopisnijh krčkih gradova.


»Popi’ i pojedi« zajednički je nazivnik za manifestacije kojima se promoviraju lokalne vrijednosti u proizvodnji i pripremi hrane i vina uz pripadajuće običaje te lokalne folklorne i glazbene izraze. Program manifestacija namijenjen je domaćim i stranim gostima koji tijekom turističke sezone borave na Kvarneru, kao i lokalnom stanovništvu, a organizatori će posjetiteljima omogućiti uživanje u tradicionalnim jelima i nadaleko poznatoj sorti vina, vrbničkoj žlahtini. 


 »Popi’ i pojedi!« čine tri temeljna programa raspoređena u turistički značajnim vikendima tjekom srpnja i kolovoza.




Festival žlahtine je već ovog vikenda, 2. i 3. srpnja. Manifestacija autohtone vinske sorte koja je proslavila Vrbnik, čine Dan otvorenih podruma i obilježavanje tradicionalnog blagdana Razgona. Razgon je pastirski običaj iz davnina koji se slavi prve nedjelje po blagdanu Sv. Petra i Pavla, a obilježava završetak razdoblja mužnje ovaca i njihovo puštanje na slobodnu ispašu.



Poseban doprinos organizaciji manifestacije dala je udruga vinogradara i proizvođača vina Žlahtina. Članovi ove novoosnovane udruge će u sklopu programa širom otvoriti podrume te izložiti i ponuditi vina po promotivnim cijenama



Za ovu prigodu organiziraju se radionice filcanja vune, prezentacije šišanja ovaca i pripreme ovčjeg sira. Na brojnim izložbeno prodajnim štandovima posjetitelji će moći kušati i kupiti proizvode lokalnih obrtnika – vino, maslinovo ulje, sir, med i mirisno bilje.


Dani šurlica će se održati od 16. do 24. srpnja, a Dani vina otoka Krka predviđeni su za kraj ljeta, 26. i 27. kolovoza. Uz tradicionalnu prezentaciju autohtonih proizvoda i običaja te mogućnosti da gosti u njima uživaju svim čulima, ovogodišnje izdanje manifestacije »Popi’ i pojedi« značajnije promiče Vrbnik kao najpoželjniju eno-gastro destinaciju na Kvarneru. 

 – Iz godine u godinu podižemo kvalitetu i dopunjavamo sadržaj turističkog proizvoda, a naši sve brojniji gosti potvrđuju da smo na dobrom putu. Projekt »Popi’ i pojedi« još je jedna kockica u tom mozaiku i sigurni smo da ćemo dodatno učvrstiti poziciju Vrbnika kao eno-gastro središta Kvarnera, istaknula je Sanja Polonijo, direktorica TZ Vrbnika. 


 Kreativni koncept i oblikovanje branda »Popi’ i pojedi« razvijen je u radionici Studia Conex, ugledne marketinške agencije poznate po produkciji otočne manifestacije Crna ovca koja se posljednjih pet godina uspješno održavala u Baški.