Grad: Rijeka
Danas: 4° snijeg
Sutra: -9° 3°
16. prosinca 2017.
Novi hrvatski brend

foto Svaki ambijent se može lako osvježiti pažljivom upotrebom boja i dezena. Lull to dokazuje

foto Doris Fatur
foto Doris Fatur
Autor:
Objavljeno: 14. studeni 2017. u 16:01 2017-11-14T16:01:12+01:00

Lull je nastao kao rezultat ljubavi prema dizajnu, kvalitetnim, prirodnim tkaninama te prema slobodi i individualnosti. Volimo reći da su glavni sastojci Lulla ljubav, vjera, zahvalnost, sloboda i tkanine, kaže Zrinka Kos

lull

Lull, novi, domaći brend kućanskog tekstila, proizveden u Hrvatskoj, osmislila je Zrinka Kos, pokrenuvši ljetos istoimeni obrt. Zrinka ima bogato iskustvo u tekstilnoj industriji, 17 je godina radila u Tekstilpromet grupi, većinom na raznim menadžerskim pozicijama, poslovno iskustvo stekla je kroz suradnju s domaćim i stranim kupcima i dobavljačima, na brojnim putovanjima i sajmovima, od Italije, Njemačke, Španjolske do Turske, Indije i drugih zemalja.

U želji za daljnjim osobnim i profesionalnim razvojem, temeljem bogatog poslovnog iskustva i velike ljubavi prema interijerima i kućanskim dekorativnim proizvodima, Zrinka se odlučila za nove izazove i pokretanje vlastite linije proizvoda. U Lull je unijela, kako kaže, vrijednosti koje najviše cijeni: slobodu, individualnost, osobnost, vjeru, ljubav, zahvalnost te hrabrost i upornost.

– Volim izazove, volim pobjeđivati strahove, bilo da to znači osvajati planinske vrhove ili otvoriti obrt i uložiti u proizvodnju u Hrvatskoj iz koje mnogi žele pobjeći. Ovaj brend je moj san, ali doslovno, kaže Zrinka Kos o motivima pokretanja domaćeg brenda kućanskog tekstila.

- Lull je visoko na listi stvari zbog kojih ne želim jedan dan pogledati unatrag sa žaljenjem zašto se nisam odvažila napraviti nešto što me ispunjava. Svi proizvodi napravljeni su od pomno biranih prirodnih materijala, a osmišljeni su i dizajnirani od strane hrvatskih stručnjakinja. Zasad su to ukrasni jastučići i posteljina, a asortiman je prilagođen onima kojima je važan vlastiti stil i izričaj, ističe Kos.

Svi se proizvodi Lulla koji je, dakle, zamišljen kao brend koji kupcima pomaže stvoriti opuštajući kutak za sebe po pristupačnim cijenama. Dizajn potpisuje Ivana Zozoli Vargović, a autorica fotografija je Doris Fatur.

lull

– Svaki trenutak u životu je jedinstven i neponovljiv. Trebamo mu posvetiti punu pažnju, ne osvrtati se previše natrag i ne živjeti u zamišljenoj boljoj budućnosti. Trenutke koje imam za sebe volim provesti u lijepom ambijentu, uz dobru glazbu, knjigu, kaže o sebi Zrinka.

lull

- Lull je nastao kao rezultat ljubavi prema dizajnu, kvalitetnim, prirodnim tkaninama te prema slobodi i individualnosti. Volimo reći da su glavni sastojci Lulla ljubav, vjera, zahvalnost, sloboda i tkanine. Od njih proizvodimo ukrasne jastučiće i posteljine, a inspiraciju tražimo u svijetu oko sebe, u detaljima i svakodnevici, kao i u globalnim trendovima. Volimo moderno i minimalističko, cijenimo tradiciju i klasiku, navodi Zrinka Kos.

Mir, tišina, odmor

Engleska riječ lull znači mir, tišinu, odmor, umiriti se, uspavati. Mir za nas sugerira ljepotu života, pobjedu sreće. Svatko treba kutak za trenutke mira i opuštanja. Lull pomaže da se stvori takav kutak, kaže Zrinka Kos.

- Kolekcija Dream on je sanjiva, romantična, bajkovita, poetična. Vraća nas u djetinjstvo, podsjeća na boravak na selu. Karakteriziraju je bogate prirodne tkanine, a prevladava lan, kojeg u posteljinama kombiniramo s pamučnim tkaninama radi dodatne udobnosti i prozračnosti. Kolekcija je bogata detaljima, volanima i čipkama. Napravljena je u nježnim, pastelnim bojama.

True colors pak karakterizira jaka koloristika, eksplozivnost boja. Kažu da 87 posto ukupnih osjetilnih dojmova dobijemo kroz svijet boja. Čovjek boje koristi i preko njih izražava samoga sebe. Kolekcija sugerira pozitivan stav, otvorenost za novo, vjeru u sebe, svijet. U kombinaciji s jednostavnim, čistim linijama proizvoda, svaki ambijent možemo lako transformirati i osvježiti pažljivom upotrebom boja i dezena.

Kolekcija Gajba vrlo je jednostavna, snažna, sirova. Prevladava tamna paleta boja. Koristimo prirodne materijale pamuk i lan. Namijenjena je i snažnijem spolu, koji ne voli da im mama kupuje posteljinu na cvjetiće, a Keep it simple kolekcija inspirirana je KISS principom – keep it simple. Ideja je ne komplicirati nepotrebno! Jednostavne linije, osnovne boje, bazične tkanine. Manje je više. 

lull

lull

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka