Premijere

Na vodećem svjetskom vrtnom sajmu Spoga + Gafa ove godine sudjelovao i Klara Gardening

P. N.

Sa sajma

Sa sajma

Hrvatski brend Klara gardening iz Samobora predstavio se na tom sajmu po prvi put. Proboj na svjetsko tržište nije lagan, ali njihovi se proizvodi ističu dizajnom, načinom primjene te europskim porijeklom



Klara gardening


Klara gardening


Spoga + Gafa u Kölnu vodeći je svjetski vrtni sajam što se održava početkom rujna. Radi se o poslovnom sajmu, ne prodajnom, te nije otvoren za građanstvo. Posjećuju ga predstavnici trgovačkih lanaca, vrtnih centara, distributera te predstavnici drugih vrtnih sajmova kao što su Glee u Velikoj Britaniji, Gardex u Japanu, Elmia Garden u Švedskoj, kao i drugi iz cijeloga svijeta.




Ove je godine pristiglo 39 tisuća posjetitelja iz čak 113 država kako bi pogledali proizvode rekordnog broja izlagača, njih 2,111 iz 59 zemalja koji su predstavili i novitete te svoje usluge.


Hrvatski brend Klara gardening iz Samobora predstavio se na tom sajmu po prvi put.


– Zadovoljni smo sajmom i onim što smo postigli. Proboj na svjetsko tržište nije lagan put. Konkurencija je velika, ali ono što Klarine proizvode na neki način ističe među ostalim je dizajn i način primjene te europsko porijeklo proizvodnje. Iako je teško, cjenovno, konkurirati proizvodima s Dalekog istoka, čini se da je tržište istima pomalo zasićeno i mnogi dobavljači kreću u potragu za proizvodima isključivo proizvedenim izvan zemalja Dalekog istoka. Takve proizvode katalogiziraju prema tim kriterijima i potom nude na europskom i svjetskom tržištu, kažu nam iz Klara gardeninga.


Klara gardening počela je od malih teglica koje zelenilo dovode u interijere, na balkone ili u vrtove, na mjesta gdje niti jednu standardnu teglu nije moguće postaviti: žaluzine, male ograde, stupove, vrata, portafone, naslone stolaca, namještaj od paleta, zidove, kuhinjske prečke i hladnjake… Sada za tržište imaju u pripremi šest novih proizvoda.


Klara gardening


Klara gardening



Klara gardening


Klara gardening



– Krećemo prema većim teglama, podnim, nešto tradicionalnijim, ali ponovno posve jedinstvenima, s velikom mogućnošću primjene u prostoru. Naravno, u suradnji sa strukom industrijskog dizajna. Ne bojimo se ponuditi nešto novo i osvježavajuće jer smatramo da kupci to zaslužuju. A sajam je dokazao da je tržište spremno za novitete.


Na stranici sajma već je najavljen i sajam iduću godinu. Novi susret je od 2. do 4. rujna 2018.


sa sajma


sa sajma



sa sajma


sa sajma