Auto-test

Opel Corsa Colour Edition: Veselje efektinh boja

Edi Prodan

Redizajnirana Corsa posebno je dopadljiva u obojenoj ediciji, a u sve se dobro uklapa i solidni benzinac



Imati na maski znak Opela, istodobno znači imati i kontinentalnu popularnost. Imati sve to u Hrvatskoj, znači imati – najveću prihvaćenost. Opel je naime na ovom prostorima godinama najprodavanija marka automobila, a Corsa, njegov adut u B segmentu redovito dijeli najviše pozicije na modelskim ljestvicama. U redizajniranoj verziji te u »colour edition« paketu sve zajedno sluti na još bolju prihvaćenost. I to iz vrlo jednostavnog razloga – dobroj prostranosti i pristojnom benzincu pridružena je apsolutna dorađenost detalja tako da je Corsa u konkretnom slučaju automobil čijoj zavodljivosti veći dio populacije koju definiramo »ljepšim spolom« ili dobnom odrednicom – mladi neće lako odoljeti.


Obojena edicija podrazumijeva da se efektnoj vanjštini u istom tonu dodaju i unutrašnji detalji. Pa tako žutu boju karoserije pronalazimo i na središnjoj konzoli, instrument ploči, ali i na drugim detaljima armature. U pravilu je tu riječ o obručima ventilacijskih otvora, ali i to je dovoljno da unutrašnjost dobije iznimno dopadljivi i efektni izgled. Vanjski dio priče, Corsa je nakon redizajna dobila nešto naglašeniju masku i poromijenjeni oblik svjetala, ide u sportskom smjeru. Ponajprije to sugerira snažna, dinamična žuta boja, a u sve se odlično uklapaju lakometalne »felge« i to u potamnjenom tonu kako bi se čak istaknula i nota ekskluziviteta.



ZAPREMINA 1398 ccm




SNAGA 101 KS


OKRETNI MOMENT 130 Nm


DIMENZIJE 3999/1713/1488 mm


MEĐUOSOVINSKI RAZMAK 2511 mm


UBRZANJE 11,9 s


MAKS. BRZINA 180 km/h


POTROŠNJA 4,8/7,3/5,7 l


EMISIJA CO2 134 g/km


PRTLJAŽNIK 285 l


TEŽINA 1160 kg


GUME 185/55 R16


plus: izgled, unutrašnjost


minus: potrošnja na autocesti



Motor što je koristila testna Corsa ide u red klasike. Riječ je o benzincu zapremine 1,4 litre što nakon manjih dorada doseže 101 KS. Agregat je to što se ugodnim pokazao u zoni klasične vožnje kad se brzine kreću između 80 i 110 km/h, nije problema imao niti u gradskoj vožnji dok se prigodom temperamentnijih zahtjeva naglije prebacuje u zonu naglašene potrošnje. Kad se ide sasvim lagano, s okretajima što ne prelaze zonu od 2,5 tisuća okretaja, potrošnja je u zoni od 6 litara. Ako je gradska vožnja zagušenijeg tipa, a one su u našim slaboprotočnim urbanim sredinama uglavnom takve, treba se računati i na litru više dok se maksimalni zahtjevi na autocesti iskazuju istom takvom potrošnjom – 9 litara. Stoga, realnosti radi jer Corsa se kupuje ne za jurnjavu autocestom. već za sve one druge uobičajenije i češće radnje, prosječna će vam se potrošnja svakako zadržati ispod 7,5 litara što je u najmanju ruku pristojan rezultat. Corsu s ovim motorom karakterizira i pristojna dinamika, ubrzanja istina nisu nagla, ali ih se u zoni viših okretaja može dovesti do zadovoljavajućih za veliku većinu radnji, poput pretjecanja primjerice, koje nam se tijekom vožnje mogu iskazati.


Uz efikasnost koju daju boje, Corsa je u ovom paketu i sveobuhvatno opremljena. Nema ni jednog elementa što bi nedostajao – klima, putno računalo, maglenke, zračni jastuci pa i spominjane »felge« – tako da cijena što je za neku tisuću prešla 100 tisuća nije pretjerana. Nije dakako ni mala skrene li nam pogled na baznu cijenu kompaktnog modela iste tvrtke, ali detalji u ovom slučaju znače – veselje. A ono svakako pomaže i u zadovoljstvu pa i sigurnosti vožnje.