Redizajn

Hrvatska premijera Volkswagen Golfa VII: Promjene su diskretne, no oku ipak vidljive

P. N.



Danas je kompaktna klasa jedna od najkonkurentnijih na tržištu. Među velikim globalnim igračima ne postoji proizvođač koji u ponudi nema svojeg predstavnika u tom razredu, a u takvoj situaciji ni Volkswagenu nije lako obraniti poziciju koju desetljećima drži njegov najpopularniji model Golf čija je sedma generacija lagano osvježena. Promjene su diskretne, no oku ipak vidljive, od oštrijih linija, do opcijskih LED svjetala.


Ništa spektakularno, no fanovi ovog njemačkog bestselera nisu naviknuti na tektonske promjene, a ovo je ionako samo neizbježni facelift. Veliki je napredak postignut u interijeru. Uočava se tako središji zaslon osjetljiv na dodir većih dimenzija a on predstavlja upravljački dio radio-navigacijskog i online sustava kojim se prvi put u kompaktnoj klasi može upravljati čak i gestama ruku. Spektar online usluga i aplikacija širok je do te mjere da će budući vlasnici video vezom moći provjeriti tko je na njihovom kućnom pragu, te iz automobila otključati vrata članu obitelji ili pak majstoru od povjerenja.



Kako smo kod Volkswagena već naučili, paketi opreme imaju poznate nazive: Trendline, Comfortline i Highline. Novost je paket nazvan Trendline HR koji povodom početka prodaje novog Golfa u sebi nastavno na opremu Trendline donosi aluminijske naplatke, prednje maglenke, rezervnu gumu smanjenih dimenzija i korisni srednji naslon za ruke.





Jednolitarski TSI ulazni je motor u bogatoj ponudi suvremenih turbobenzinaca, osvježenoj s dvije izvedbe 1.5-litarskog TSI motora koji će zamijeniti dosadašnje 1.4-litarske agregate. Novi četverocilindraš razvija 150, a u pripremi je i slabija izvedba od 130 »konja«. Golf će pokretati turbobenzinci u rasponu od 85, pa do 230 konja kod GTI modela, odnosno čak 310 konja kod Golfa R. Za hrvatsko tržište, uvodni motor je 1.0 TSI od 110 KS. Kod dizelaša novost je 1.6-litarski TDI od 90 konja, a do njegovog uvođenja u ponudu kupcima su na raspolaganju već poznati turbodizelaši od 115, 150 i 184 KS.


Cijene benzinskih modela kreću se od 129.633 kune koliko stoji model 1.0 TSI sa 110 KS, troja vrata i paketom opreme Trendline dok ponuda dizela također kreće s trovratnim modelom i paketom Trendline, te motorom 1.6 TDI s 90 KS. Za nju treba izdvojiti 147.011 kuna.