Strategija

Financijski dogovor za Euro 2020. godine: Volkswagen i UEFA postali partneri

Edi Prodan

Aleksander Čeferin, predsjednik UEFA-e

Aleksander Čeferin, predsjednik UEFA-e

Niti jedan sport nije tako moćan i ne povezuje toliko ljudi kao što to čini nogomet, a Europsko prvenstvo 2020., koje će se održavati na cijelom kontinentu je – fantastičan projekt, ističu u Volkswagenu



Volkswagen od 2018. postaje novi partner europskog nogometnog saveza UEFA i time nastavlja pisati svoju dugogodišnju nogometnu povijest. U okviru četverogodišnjeg ugovora tvrtka kao Službeni mobilni partner UEFA National Team Football prati i UEFA-ino europsko prvenstvo EURO 2020, koje se povodom 60-godišnjice natjecanja prvi put organizira u 13 zemalja. Angažman u sportu omiljenom diljem svijeta prije svega treba poslužiti kao komunikacijska platforma za uvođenje modela I. D. na tržište, koje će od 2020. postati zaštitno lice nove obitelji električne mobilnosti tvrtke.


Jako je zadovoljan i dr. Herbert Diess, predsjednik uprave VW-a.


– Niti jedan sport nije tako moćan i ne povezuje toliko ljudi kao što to čini nogomet. Europsko prvenstvo 2020., koje će se održavati na cijelom kontinentu je – fantastičan projekt. Mobilnošću i kreativnošću želimo pridonijeti povezivanju među zemljama i ljubiteljima nogometa, naglasio je Diess.




Volkswagen možete vidjeti na svim cestama od Atlantskog oceana i Urala te od Svalbarda do Sicilije. Prethodne je godine kupcima u Europi isporučeno 1,7 milijuna vozila. Osobna vozila s okruglim VW amblemom dostupna su u svih 55 država članica UEFA-e. Volkswagen osim toga posluje u 21 proizvodnom pogonu s oko 150 tisuća zaposlenih u sedam zemalja europskog kontinenta. Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA-e, raduje se partnerstvu s tvrtkom Volkswagen.


– Ponosni smo što je uz nas velika europska marka s iskrenom strašću za nogometom. Posebice uzimajući u obzir zadatke koji nas


očekuju: jer UEFA EURO 2020 postavit će najviše moguće zahtjeve u pogledu mobilnosti. Iza ovog se turnira krije velika ideja i inovativan koncept. Veseli nas što ćemo imati podršku tvrtke Volkswagen na ovom uzbudljivom putu, dodao je Epstein.


Tvrtka Volkswagen ima najdublje korijene baš u europskom nogometu. Nacionalni savezi Francuske (FFF) i Švicarske (ASF/SFV) već voze Volkswagen vozila, a od 2019. pridružuje im se i nacionalni savez Njemačke (DFB). Proširenje nogometnog angažmana strateški će pomoći budućnosti tvrtke.


– Nogomet je sport koji najbolje odgovara marki Volkswagen. Prisutan je u gotovo svakoj zemlji i nadilazi sve klase – kao i naši automobili. Stoga je on za nas idealna mogućnost za međunarodno predstavljanje naše nove orijentacije. Volkswagen će, kako bi se to reklo nogometnim žargonom, igrati ofenzivno sljedećih godina. Pred nama je u pogledu modela i električne mobilnosti najveća ofenziva u povijesti marke, naglasuio je Diess.


Pored prvenstva UEFA EURO 2020 tvrtka Volkswagen angažirat će se i na drugim prvoligaškim nogometnim natjecanjima. Partnerstvo s UEFA-om obuhvaća i Europsko prvenstvo za žene (UEFA Women’s EURO), Europsko prvenstvo U21 (UEFA Under 21 Championships), Futsal EURO i naposljetku finalno natjecanje novoosnovane lige UEFA Nations League, koje će se organizirati tek 2019. Osim toga tvrtka Volkswagen može koristiti razna prava na kvalifikacijskim natjecanjima za UEFA EURO 2020. Ugovorno razdoblje obuhvaća više od 500 utakmica.


Jürgen Stackmann, voditelj prodaje marke Volkswagen:


– Sponzoriranjem UEFAina natjecanja reprezentacija krećemo na novi put ukorak s početkom prodaje modela I. D.: povodom uvođenja naše nove generacije vrlo inovativnih električnih vozila na tržište marka Volkswagen preko nogometa prvi put gradi komunikacijsku platformu za sve zemlje, koja će osigurati pozitivan interes diljem svijeta, završio je Stackmann.