Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
12. studenoga 2019.
TEST

Citroen C4 Grand Picasso: Wellness na rastrčanim kotačima

 Citroen C4 Grand Picasso: Wellness na rastrčanim kotačima
Citroen C4 Grand Picasso: Wellness na rastrčanim kotačima
Autor:
Objavljeno: 8. veljača 2018. u 8:15 2018-02-08T08:15:12+01:00

Vrhunske opremljenosti i funkcionalnosti C4 Picasso u Grand opciji ne da nakon dugotrajne vožnje umara vozača i putnike, oni nakon svega izlaze iz vozila kao da su se vratili s – welness tretmana

Cijena koja nam se nakon cjelokupne konfiguracije Grand verzije Citroena C4 Picasso ukazala nije bila niska. Iznos je dosegao nešto više od 239 tisuća kuna, no nakon iskustva koji smo s tim velikim i prostranim monovolumenom imali, nije nam se činila ni najmanje pretjeranom.

Automobil je primjerice dolazio u najvišem »shine« paketu opreme, a uz sjajni 150 KS snažni dizelski agregat posjedovao je i jako dobri automatski mjenjač. Estetski, vanjština djeluje jako luksuzno čemu vrlo zanimljivi pečat daju u sivo »obučeni« stražnji nosači krova, baš kao što to čine i efektni lakometalni naplaci. Ostavimo li po strani fascinaciju zavodljivom vanjštinom s luksuznim pečatom, unutrašnjost je ono što ovom automobilu daje dodatnu privlačnost.

Ponajprije riječ je o jednoj od najprostranijih kabina u klasi. Prostora u izobilju ima na svim pozicijama, a za razliku od konkurenata, na stražnjoj su klupi tri jasno razdvojena sjedala većih dimenzija. Ono što daje dodatnu prednost, pa i u smislu pretvaranja ovog automobila u komercijalno, taxi primjerice, vozilo je činjenica da se u podnici prtljažnika nalaze još dva sjedala, istina nešto skromnijih dimenzija.

A unutrašnjost je i u dizajnerskom smislu vrlo lijepa i digitalno osmišljena. Ne treba ni izdvajati kako je oprema maksimalna, kako posjeduje baš sve što bi se danas u automobilu uopće i moglo tražiti. Sigurnost je također maksimalna: 6 zračnih jastuka kao i ABS, REF, AFU te ESP to itekako potvrđuju.

Automatski klima uređaj, sjedalo suvozača relax s produžetkom za podizanje nogu, elektrokromni unutarnji retrovizor, automatski brisači i paljenje svjetala, pomoć pri parkiranju sprijeda, automatsko otvaranje poklopca prtljažnika, ili pak dodatno zatamnjena stražnja bočna i stražnje staklo kao i LED dnevna svjetla to samo potvrđuju. Oduševljava i audio sustav, panoramski 12-inčni HD ekran s mogućnošću personalizacije ili pak navigacijski 3D sustav. I za kraj ovog dijela – prednja sjedala imaju funkciju lumbalne masaže.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

ZAPREMINA
1997 ccm

SNAGA
150 KS

OKRETNI MOMENT
370 Nm

DIMENZIJE
4602/1826/1638 mm mm

MEĐUOSOVINSKI RAZMAK
2840 mm

UBRZANJE
10,2 s

MAKS. BRZINA
207 km/h

POTROŠNJA
3,9/5/4,3 l

EMISIJA CO2
112 g/km

PRTLJAŽNIK
704 l

TEŽINA
1551 kg

GUME
205/55 R17

plus

Oprema, stil, potrošnja

minus

komfor trećeg reda sjedala

Motor koji ga je pokretao bio je BlueHDi snage 150 KS sa S&S funkcijom upotpunjen 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. A to je jamčilo i jako uzbudljivu vožnju. Privlačnosti osim snage doprinosi i jako niska potrošnja. Začudno niska s obzirom na gabarite vozila, baš kao i na činjenicu da je neopterećeno teži od 1,5 tona. Konkretno, naš se prosjek zaustavio na 5,6 litara što je kao dobro. Svakako veseli da je zahvaljujući »S&S« sustavu potrošnja i u gradu vrlo prihvatljiva, nešto više od šest litara.

Sve u svemu sjajna dinamika uz vrhunsku udobnost. Što znači da se nakon vožnje, pa tako i višesatne, po izlasku iz ovog Citroenovog reprezentativnog primjerka ne osjećate umorni nego – odmorni. Kao da ste se vratiti s wellness tretmana, a ne s dugog puta.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.