Svaki detalj Abartha 595 je napravljen tako da omogućava maksimalno uživanje u ekstremno dinamičnoj vožnji, baš kao što svojim izgledom briše granice između realnog i svijeta iz mašte
Ne kaže se bez razloga da velika većina muškaraca zapravo nikad ne odraste, Barem ne u cjelosti. Oni to mogu prikrivati ozbiljnošću koju poput maske navlače ne lice, sivim odijelima kao i automobilima jednake takve boje i ne baš izražajnog dizajna. Mogu biti i uglađeni u ophođenju, nositi važne dokumente u crnim »aktovkama«. Mogu mnogo toga kako bismo mislili da su odrasli i ozbiljni.
Uzalud! Jer kad se pred njima nađe Abarthova prerada Fiata 500 naziva 595, i to u skoro najjačoj opciji »competizione«, sve maske padaju brzinom svjetlosti. Kad im pred očima »zatitra« žuta »bomba« na kotačima, totalni »divljak« od 180 »konja« svo sivilo i sva ozbiljnost nestaju. Kad se pak iskusi njegove karakteristike, ubrzanje do »stotke« od samo 6,7 sekundi, kad se spozna da mu je maksimalna brzina 225 km/h te da zbog male težine na 1 KS dolazi nestvarno malo kilograma – samo njih 5,9, adrenalin tijelom počne kolati u potocima.
Savršeni tuning
Abarth 595 competizione je u vizualnom smislu koktel svega najboljeg što tunerska tvrtka iz Bologne nudi u svom radu, sve tamo od svojih početaka iz 1949. godine. Straga difuzor s četiri ispušne cijevi, poznati simbol »škorpiona« naglašeno istaknut na nekoliko mjesta, 17-colni lakometalni naplaci ispod kojih se jasno naziru žuta kočiona kliješta kako bi sklad s bojom karoserije bio potpun. Sportska sjedala se obavijaju oko tijela tako da se u svim silovitim nasrtajima na zavoje ne događa njegovo pomicanje. Istina, da bi se vozilo Abarth s ovakvim sjedalima, ni težina vozača ne smije biti iznad optimalnih proporcija – debljina i Abarth baš i ne idu zajedno.
plus
Motor, upravljivost, stil
minus
funkcionalnost
Učinkovite kočnice
Bojite se potrošnje? Temperamentna vožnja prosjek prebacuje iznad osam litara, može se i s manje, no onaj tko se trudi prosjek ugurati ispod sedam litara, može se odmah ostaviti žute adrenalinske strasti i vratit svom sivom odijelu. I jednakom takvom automobilu.
A ako mislite da vam ne može biti prvi automobil u porodici, neka vam svakako bude drugi. Kad »ulovite« vremena, sjednite u njega, najbolje sami, i pokažite kako – muškarci nikad ne odrastaju. I ako nekad pomislite da je to ipak moguće, samo im pokažite žuti »competizione«. Sve će vam odmah biti jasno.