Kieran Arasaratnam

Od smrti ga dijelilo 90 sekundi: ‘Ja sam preživio, ali mnogi nisu. Krvi je bilo svugdje…’

Portal Novilist.hr

Foto Reuters

Danas je živ, opisuje, zbog - jedne poruke na WhatsAppu i neispravne trube na automobilu: ' Ta stolica s lijeve strane je mjesto gdje sam trebao sjesti u 9 ujutro kad je bomba eksplodirala'

COLOMBO Kieran Arasaratnam, direktor Gandhijevog Centra za inkluzivne inovacije na Imperial Collegeu u Londonu, odsjeo je u hotelu Shangri-La u Colombu u vrijeme terorističkih napada bombama u Šri Lanki. I njegov je hotel bio jednom od šest prvotnih meta napada na crkve i hotele, za koju vlasti krive islamističku terorističku organizaciju NTJ.

Kieran Arasaratnam preživio je pukom srećom. Na svom je Facebooku detaljno opisao kako je zapravo ‘prevario smrt’, prenose 24 sata.

– Još jedan barbarski teroristički čin na čovječanstvo, ovaj put na uskrsnu nedjelju. Bio sam udaljen 90 sekundi od smrti. Smrt mi je pokucala na vrata, ja sam preživio, ali su mnogi izgubili živote. Ta stolica s lijeve strane je mjesto gdje sam trebao sjesti u 9 ujutro kad je bomba eksplodirala. Moja obitelj i ja u prošlosti smo tamo mnogo puta sjedila, napisao je.

Poruka i neispravna truba

Danas je živ, dodaje, zbog – jedne poruke na WhatsAppu i neispravne trube na automobilu.

– Sjedimo ovdje u privremenom skloništu i gledam unatrag, te shvaćam koliko je bilo blizu. Moj je vozač krenuo na doručak i dogovorili smo se naći u 9 sati ujutro i da izađemo iz hotela u 9.30. Dok je vozač vozio prema hotelu, pokvarila mu se truba na autu pa se vratio da promijeni automobil, jer je nemoguće voziti bez trube u Šri Lanki. Zbog toga se zadržao 45 minuta.

U 8.36 sati dobio sam poruku od prijatelja koji je bio u zračnoj luci i koji mi se zahvaljivao na boravku, a ja sam se našalio s njim da sada mogu i zakasniti na doručak kada više nisam na ‘skandinavskom satu’. On voli doručkovati u 8.30 sati, a ja sam ljeniji pa idem oko 9 sati.

U 8.55 sati otvorio sam vrata sobe kako bi se spustio na doručak. Do restorana mi treba pet minuta. No, nešto me omelo i vratio sam se u sobu da uzmem kreditnu karticu, otvorio sam zavjesu i ugasio znak ‘ne uznemiravaj’ kako bi mogli očistiti sobu dok sam na doručku.

Ubojita grmljavina

I tada je odjeknula eksplozija. Prvo sam pomislio da je riječ o grmljavini, ali pogledao sam van i nisam ništa vidio. Nekoliko minuta kasnije čuo se i drugi udar i tada se oglasio protupožarni alarm i zvuk za evakuaciju. Pogledao sam dolje kroz prozor i ugledao kaos. Znao sam da nešto nije u redu. Počeo sam trčati od 18. kata do prizemlja. Kad sam stigao do trećeg kata, tada sam shvatio koliko je situacija loša – krvi je bilo svugdje, djecu su nosili na rukama – totalna panika, opisao je Kieran.

Čuo je za tragediju danske obitelji koja je ostala bez troje djece.

– Molim vas, imajte ih u svojim molitvama. I ja sam otac troje djece i moje srce pati zajedno s njima. Molim se Bogu da nijedan roditelj ne prolazi kroz takvu patnju – napisao je.

Dodaje kako su njegove misli i molitve sa žrtvama i njihovim obiteljima.

– Moje srce je s njima. Preživio sam, ali mnogi su izgubili živote ovim bezumnim činom. Ujedinimo se i pošaljimo ljubav onima koji mrze i koji žele dijeliti. Dobio sam još jedan život – živim još jedan dan da zahvalim Bogu i sada sam još odlučniji nego ikada prije da napravim razliku u svijetu kroz obrazovanje tako da moje troje djece nikada ne moraju iskusiti ovaj osjećaj. U ovakvim vremenima shvaćate koliko je život kratak, a ponekad ni ne znamo da je smrt samo 5 minuta od vas.

Ljubav je jedini iscjelitelj i put prema naprijed. Ljudi koji mrze nikada neće uspjeti preokrenuti činjenicu da će dobro uvijek pobijediti zlo, a ljubav i suosjećanje trijumfirati nad mržnjom – napisao je Kieran.