Istraga teške nesreće vlakova

Njemački ministar prometa: prva crna kutija nije pokazala tehničku grešku

Hina

Udes dva vlaka

Udes dva vlaka

Istražitelji i policija nastoje ustanoviti zbog čega automaski sigurnosni sustav, nazvan PZB 90, kojega je svrha izbjeći frontalni sudar, nije funkcionirao i tako spriječio nesreću dva vlaka s ukupno 150 putnika



Informacije dobivene analizom prve od tri crne kutije iz dva putnička vlaka koja su se frontalno sudarila u južnoj Njemačkoj nisu pokazale nikakve tehničke greške, rekao je u srijedu ministar prometa Alexander Dobrindt. 


Preostale dvije crne kutije također će trebati analizirati kako bi se doznali uzroci nesreće između bavarskoga grada Bada Aiblinga u kojem je u utorak ubijeno 10 osoba, a ozlijeđena je 81, rekao je ministar.Istražitelji i policija nastoje ustanoviti zbog čega automaski sigurnosni sustav, nazvan PZB 90, kojega je svrha izbjeći frontalni sudar, nije funkcionirao i tako spriječio nesreću dva vlaka s ukupno 150 putnika koji su se sudarili pri punoj brzini na jednoj liniji. Regionalna medijska grupa RND navodi da je sustav automatskog navođenja bio ručno “deaktiviran”. Prema RND-u radnik na signalnoj stanici ručno je isključio automatski susatv kako bi prvome vlaku, koji “je kasnio” omogućio prolaz.Glasnogovornik policije Juergen Thalmeier je rekao da je dežurni radnik bio ispitan no ne sumnja se da je počinio prekršaj. Dionica od 37 kilometara između Rosenheima i Holzkirchena ostaje zatvorena za promjet. Zadnjih godina bilo je nekoliko željezničkih nesreća u Njemačkoj.