Do sada je izgrađena najniža etaža oznake -3, dijelom je izvedena etaža -2, a osim dovršenja iste još preostaje izgradnja etaže -1 te ulazne, tzv. nulte etaže. Izgradnjom garaže omogućit će se uklanjanje parkirnih mjesta u Dežmanovoj, Supilovoj i Kurelčevoj ulici koje će tako dobiti dodatni prometni trak
Potrebe građana
Prva briga Rijeka prometa ipak bi trebalo biti zadovoljavanje prometnih potreba građana, a ne zarada, no kako je cijena cijelog projekta pedesetak milijuna kuna, zasigurno će nastojati da garaža u čim većoj mjeri bude popunjena vozilima čiji će vlasnici plaćati punu cijenu parkinga.
A ta bi cijena, saznajemo, trebala biti nešto povoljnija u odnosu na garažu Zagrad, u privatnom vlasništvu, smještenu tik do buduće gradske. Istodobno, cijena bi trebala biti viša nego na otvorenim parkiralištima Rijeka prometa, gdje sat parkiranja stoji šest kuna. Kako u Zagradu parkiranje za prva tri sata stoji osam kuna po satu, realno je očekivati da će cijena parkiranja u Zagradu B iznositi sedam kuna na sat.
Pad prometa
Cijena od sedam kuna je, kažu upućeni, znatno niža od one s kojom se baratalo u prvobitnim kalkulacijama i planovima izgradnje garaže, prije sedam-osam godina, no vrijeme će pokazati je li i to previše za sve tanje novčanike Riječana kojima odlazak do grada i parkiranje postaje luksuz. Tome treba pribrojiti i pad gospodarske aktivnosti u središtu grada, o čemu svjedoče i podaci samog Rijeka prometa prema kojima je zabilježen trend opadanja broja parkiranih vozila u centru Rijeke, pa je upitno koliko će nova garaža biti popunjena, posebno s obzirom na činjenicu da joj se u neposrednom susjedstvu nalazi daleko veća garaža Zagrad u kojoj i sada slobodnih parkirnih mjesta u svako doba dana ima u izobilju.