Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: °
Sutra: ° °
25. rujna 2018.
Poštara ni za lijek

U ČEMU JE PROBLEM Lavina nezadovoljstva radom pošte: Računi nam kasne, a kamate rastu

Foto: V. KARUZA
Foto: V. KARUZA
Autor:
Objavljeno: 9. siječanj 2018. u 13:39 2018-01-09T13:39:00+01:00

Pošta se u našu ulicu ne dostavlja već skoro mjesec dana. Išao sam u Poštu 2 raspitati se o čemu je riječ, gdje mi je rečeno kako je došlo do manjeg kašnjenja jer je poštarica na bolovanju, ispričao je naš čitatelj iz Švalbine ulice na Sušaku

RIJEKA - Nakon što je naš list prošlog tjedna objavio priču čitatelja iz Kvaternikove ulice, koji poštu na svoju kućnu adresu nisu dobili dvadesetak dana, a kasnije se ispostavilo kako je razlog što je poštarica bila na bolovanju, u našu redakciju jučer su se javila još dva čitatelja (podaci poznati redakciji), sa sličnim iskustvima.

Riječanka sa Škurinja također poštu nije dobila dvadesetak dana, od 25. studenog pa sve do sredine prosinca prošle godine, kada je sama otišla u Poštu 2 da vidi u čemu je problem, a gdje je, prema njezinim riječima, doživjela vrlo neugodno iskustvo.

Šok i nevjerica

– Krajem studenoga vidjela sam kako mi ne stižu računi, čekala sam nekoliko dana, ali nije dolazila nikakva pošta. Vidjela sam poštara na motoru koji ne raznosi poštu za našu ulicu, ali sam ga zaustavila kako bih ga upitala zna li on u čemu je problem. Rekla sam mu kako poštu ne dobivam danima, a on mi je rekao – »nećete je ni dobiti tako brzo«. Naime, rekao mi je kako je naša poštarica, s kojom, inače, nikada nismo imali problema i koja je vrijedna i draga, ljubazna i susretljiva, bila na godišnjem odmoru, a potom i na bolovanju. Kada se vratila, dočekala ju je sva neraspoređena pošta, a za vrijeme njezina odsustva nitko njezinu poštu nije ni »taknuo«, tako da je ona počela raznositi samo hitnoće. Nakon toga sam otišla u Poštu 2 i zatražila mjerodavnu osobu da mi kaže u čemu je problem.

Dug je put...

Još jedan čitatelj javio nam se sa svojim iskustvom. ''Evo Vam jos jedan primjer kašnjenja pošte gdje mi je nanesena velika šteta jer je pitanje kad cu se opet moći naručiti na pregled. Poslano iz Crikvenice 18.12 ,a doslo danas 09.01 ,naravno promjena termina je bila za dan 08.01. Dakle za 35km im je trebalo 22 dana. U prilogu se vidi pečat kada je poslano,a danas je stiglo u sandučić''.

IMG-e9afb17befb5349119274bd694e4cc64-V

Onda šok i nevjerica – taj čovjek pitao me što ja dobivam poštu svaki dan, onda je postao još neljubazniji, prešao na »ti« i kazao mi »od mene nećeš ništa dobiti, da nisi prešla ovu crtu«. Nisam mogla vjerovati. Obratila sam se djelatniku zaštitarske službe i pitala ga da mi pozove osobu koja je tom čovjeku koji me »otpilio« šef. Došao je drugi čovjek, navodno šef ovome prethodnom, koji je bio jako ljubazan, donio mi je desetak koverti moje zaostale pošte i drugi dan sam u svom poštanskom sandučiću zatekla svu zaostalu poštu, priča naša čitateljica, koja je sa svojim problemom izašla u medije ne zbog poštara, jer su to ljudi koji savjesno obavljaju svoj posao, nego zbog neljubaznosti »gospodina« s Pošte 2. Također, podnijela je i pismenu prijavu u Hrvatske pošte u Zagreb, ali još nije dobila odgovor. Shvaćam ako je problem u nedostatsku poštara, ali to se može građanima lijepo reći. U ovom slučaju radi se o neljubaznosti i neprofesionalnosti, zaključuje ogorčena Riječanka.

Gužva zbog preporuka

Nisu ovo, nažalost, usamljeni primjeri, a građani se žale i na problem preporučenih pošiljki, koje se u posljednje vrijeme ne dostavljaju na kućne adrese, nego se u poštanske sandučiće ubacuju bijele i žute potvrde, s kojima građani svoje preporuke mogu podići u Pošti 2. Tamo se, pak, u poslijepodnevnim satima, a posebice subotom ujutro stvaraju veliki redovi, jer građani nakon posla odlaze podići preporuke. Građanima nije jasno zbog čega poštari, kada već dođu do kuće ili stana, ne uručuju pošiljke, nego samo ubacuju obavijesti. To se nekada radilo samo u slučajevima kada nikoga nema doma.

Sličan problem imao je i čitatelj iz Švalbine ulice, koji je posljednju poštu dobio 12. prosinca prošle godine, a do danas još uvijek ne dobiva poštu.

»Provjera na terenu«

– Problem je što ne dolaze ni računi koji se moraju platiti na vrijeme, inače se naplaćuju zatezne kamate. Pošta se u našu ulicu ne dostavlja već skoro mjesec dana. Išao sam u Poštu 2 raspitati se o čemu je riječ, gdje mi je rečeno kako je došlo do manjeg kašnjenja jer je poštarica na bolovanju. Ne znam da li je to ista poštarica kao ona iz Kvaternikove ulice, ali pošte nema. Navodno se poštarica vratila s bolovanja, a na stolu ju je dočekala »hrpa« neraspoređene pošte. Sada će ona, vjerojatno, prvo rasporediti pošiljke koje su hitne, a onda ostalu poštu, tako da tko zna kada ćemo mi dobiti zaostalu poštu, priča čitatelj.

Podsjetimo, na upit poslan u Hrvatsku poštu u svezi prošlotjednog slučaja čitatelja iz Kvaternikove ulice, iz Ureda za korporativne komunikacije stigao je odgovor u kojem se ističe kako je »provjerom na terenu utvrđeno da se dostava pošiljaka na navedenom području odvija redovito i bez većih kašnjenja«. Također, rečeno je, dostava se provjerava svakodnevno i ne bilježe se značajna odstupanja od propisane kvalitete dostave. Bez konkretnih podataka nismo u mogućnosti provjeriti slučaj korisnika koji, kako navodite, nije primio poštu od 12. prosinca, navode u Hrvatskoj pošti gdje pozivaju nezadovoljne građane da im se obrate s pritužbama.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka