Gužva u škveru

U 3. maju porinut tanker “Palanca Cadiz”

Hina

Foto Vedran KARUZA

Foto Vedran KARUZA

 Nakon porinuća ovoga broda, na navoz je položena kobilica za gradnju samoiskrcavajućeg broda za prijevoz rasutog tereta, za kanadsku kompaniju ALGOMA



RIJEKA U riječkom brodogradilištu 3. maj u subotu je porinut drugi u seriji od dva istovjetna asfalt tankera za švedskog naručitelja Wisby Tankers. 


 Tanker, nazvan Palanca Cadiz, dugačak je 133 metra i širok 23 metra. Nosivosti je 15.000 tona, a glavni pogonski motor je sagrađen u Tvornici motora i dizalica koja djeluje u sklopu riječkog brodogradilišta.



 Ugovor za gradnju je potpisan u svibnju 2014. godine, a kobilica položena u lipnju 2015. godine.




 Direktor 3. maja Domagoj Klarić naveo je da je vrlo uspješna suradnja sa švedskim nauručiteljem dosad rezultirala gradnjom šest tankera i 55 teglenica za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i asfalta.


 »To je primjer kako se kvalitetnim proizvodima mogu vratiti i zadržati kvalitetni naručitelji«, ustvrdio je Klarić.



 Nakon porinuća ovoga broda, na navoz je položena kobilica za gradnju samoiskrcavajućeg broda za prijevoz rasutog tereta, za kanadsku kompaniju ALGOMA.


 Na kraju je priređeno svečano kumovanje ranije porinutog, prvog od dvaju tankera za Wisby tankers, broda Palanca Rio koji se nalazi na vezu u 3. maju na opremanju.