Stuttgart

TZ Kvarnera želi aktivnim odmorom privući njemačke goste

Alenka Juričić Bukarica

Sve što Kvarner nudi njemačkim turistima predstavljeno je u Stuttgartu na čak četiri tematska štanda – opća ponuda, kamping segmet, aktivni odmor te krstarenja i brodska putovanja



RIJEKA Interes njemačkih turista za odmorom na Kvaneru ne jenjava. Može se to zaključiti iz povratnih informacija s turističkog sajma CMT u Stuttgartu na kojem ovog tjedna Turistička zajednica Kvarnera zajednički s nizom suizlagača predstavlja kvarnersku turističku ponudu. Sve što Kvarner nudi njemačkim turistima predstavljeno je na čak četiri tematska štanda – opća ponuda, kamping segmet, aktivni odmor te krstarenja i brodska putovanja.


– Prema trenutnim povratnim informacijama, regija Kvarner je jedna od top destinacija u kojoj gosti iz Njemačke tijekom ove godine planiraju provesti svoj godišnji odmor. Posjetitelji na štandovima ciljano traže destinacije na Kvarneru, odnosno Kvarner Bucht, budući se tako predstavljamo, kako u Njemačkoj, tako i u ostalim zemljama njemačkog govornog područja. To znači da smo uspjeli u brendiranju regije, da nas gosti prepoznaju te da poznaju ili su čuli za regiju – istaknula je Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ-a Kvarnera, te dodala da zbog toga TZ Kvarnera i u 2019. godini nastavlja ulagati najviše napora u provođenju marketinških aktivnosti u Njemačkoj.


Trend porasta


– Trend porasta koji pratimo zadnjih nekoliko godina dobar je temelj i najava za optimistična očekivanja s našeg, bez ustručavanja možemo reći, najvažnijeg tržišta. Prošle godine gosti iz Njemačke ostvarili su 3 posto više noćenja te s ukupno 4,8 milijuna noćenja čine gotovo 30 posto od svih ostvarenih noćenja na Kvarneru. A ako pogledamo kretanja u posljednjih pet godina, turistički promet njemačkih gostiju na Kvarneru je povećan za 35 posto u dolascima i 40 posto u noćenjima. To znači da je njemačko tržište za Kvarner, bez premca, i dalje tržište broj jedan po udjelu u noćenjima. S obzirom na interes i zadovoljstvo turističkog gospodarstva i lokalnih turističkih zajednica s našom dosadašnjom suradnjom, zajednički se predstavljamo kroz sve više segmenata ponude. Ovim nastupom očekujemo ostvariti značajnu marketinšku vrijednost, kao i utjecati na veći broj gostiju iz Njemačke, a posebice pokrajine Baden-Württemberg koja se smatra jednom od najbogatijih njemačkih pokrajina – istakla je direktorica županijskog TZ-a.




TZ Kvarnera, kao nositelj, predstavlja ponudu cijelog Kvarnera, a u cilju povećanja vidljivosti regije, jače zajedničke promidžbe te racionalizacije sredstava TZ Kvarnera okupila je i animirala turističke zajednice s područja Kvarnera i predstavnike turističkog gospodarstva, prvenstveno kampova, da se uključe u zajednički nastup. Suizlagači su tako u segmentu kampinga TZ-a otoka Krka – Kampovi otoka Krka, TZ Grada Crikvenice i Jadran d.d., Camping Glavotok – otok Krk, Jadranka kampovi – otok Lošinj, Kamp Poljana – otok Lošinj, Cresanka, kao i TZG Rab i TZO Lopar.



CorpsTouristique ove je godine ponovo sajam CMT proglasio najboljim njemačkim turističkim sajmom, čime je na ljestvici ispred sajmova f.re.e. (München) i IMEX (Frankfurt). Sajam CMT ujedno je i najposjećeniji sajam u Njemačkoj, tako je u lani ondje zabilježeno 265.000 posjetitelja. Ove godine se na površini od 120.000 metara kvadratnih, raspodijeljenih na 10 hala, predstavlja čak 2.100 izlagača iz 100 zemalja te 360 regija i gradova. Sve što se događa na sajmu CMT prati oko 1.500 predstavnika medija iz više od 20 zemalja.



Nove destinacije


Na dodatnom posebnom štandu tijekom prvog vikenda sajma, koji je bio posvećen aktivnom odmoru, uz TZ Kvarnera predstavile su se i TZ otoka Krka te turističke zajednice s područja Opatijske rivijere. Ovaj dio sajma posjetila je vrlo kvalificirana publika koja ciljano traži nove destinacije za planinarenje i bicikliranje. Posjetitelji su ovdje imali mogućnost upoznati se i s novitetima u širokom spektru specijalizirane opreme za aktivan odmor. TZ Kvarnera poseban naglasak u sklopu predstavljanja dala je na pješačke i biciklističke mogućnosti u Gorskom kotaru i Nacionalnom parku Risnjak, na otocima, zatim na području Riječkog prstena te na Crikveničko-vinodolskoj rivijeri.


– Budući da segment outdoor turizma podrazumijeva i specijalizirani smještaj prilagođen specifičnim potrebama tih gostiju, do izražaja dolazi ponuda obiteljskog smještaja s oznakom Kvarner Family, posebice kapaciteti koji su se dodatno prilagodili za prihvat cikloturista ili gostiju koji pješače i planinare, te im je TZ Kvarnera dodijelio dodatne oznake kvalitete Bike Friendly i Hike Friendly – naveli su u županijskom TZ-u.


Na dodatnom posebnom štandu koji je tematski posvećen brodskim putovanjima i krstarenjima uz TZ Kvarnera suizlagači su Katarina Line i ID Riva Tours koji će predstaviti sve traženiju i atraktivnu ponudu krstarenja i jedrenja, i to od island hopping tura do krstarenja na luksuznim jahtama i jedrilicama.