Podrška matuljskoj tvornici

Strojovođe HŽ-a u štrajku solidarnosti s radnicima TIBO-a od 10 do 11 sati

Hina

Foto Arhiv NL

Foto Arhiv NL

Poslije 10 sati strojno osoblje zaustavlja sve vlakove HŽ Carga u prvom sljedećem kolodvoru, a vožnju će nastaviti u 11 sati



ZAGREB -  Zbog štrajka solidarnosti Sindikata strojovođa Hrvatske s radnicima tvrtke 3. maj TIBO, u četvrtak između 10 i 11 sati zaustavljeni su vlakovi, zbog čega su djelomično otkazane vožnje tri zagrebačka gradsko-prigradska vlaka i dva lokalna vlaka, otkazane su vožnje sedam regionalnih vlakova, a 56 vlakova stajalo je u kolodvorima.


HŽ Putnički prijevoz ispričava se putnicima koji su zbog štrajka imali problema te ulaže maksimalne napore kako bi se željeznički putnički prijevoz normalizirao u što kraćem roku, priopćeno je iz HŽ Putničkog prijevoza.


“Za vrijeme štrajka svi radnici će obavljati sve proizvodno-održavajuće poslove tako da će se po završetku štrajka svi poslovi moći nastaviti nesmetano obavljati, a sukladno pravilnicima i uputama poslodavca. Za vrijeme štrajka strojno osoblje neće napuštati vučna vozila i obavljati će sve poslove predviđene pravilnicima i uputama poslodavca, osim vožnje vlaka. Strojno osoblje neće produljivati maksimalno zakonom dozvoljeno trajanje smjene”, priopćio je Sindikat u srijedu, uoči današnjeg štajka.




Radnici TIBO-a su u utorak, 16. lipnja počeli štrajk tražeći isplatu dviju zaostalih plaća i potom nastavak redovne isplate plaća jednom mjesečno. Zahtijevaju da se u Centru za restruktuiranje i prodaju (CERP), koji je u ime Vlade preuzeo postupak preustroja i privatizacije TIBO-a, počnu provoditi obveze prema TIBO-u koje je na sebe preuzela Vlada. CERP bi trebao dokapitalizirati poduzeće, financirati preustroj i osigurati redovnu isplatu plaća dok se tvornica ne privatizira.


Nijedna od tih obveza se ne ispunjava, upozorio je Sindikat Istre, Kvarnera i Dalmacije, koji djeluje u TIBO-u.


TIBO i Tvornica motora i dizalica (MID) izdvojeni su iz Brodograđevne industrije 3. maj u postupku privatizacije te je upravljanje nad njima preuzela država, dok je Brodogradilište 3. maj postalo dio Uljanik grupe.