Teško provedivo

Stanari Zagrebačke traže da se popodne ulica otvori za promet

Ljiljana Hlača

Foto: Vedran Karuza

Foto: Vedran Karuza

U Rijeka prometu kažu kako je otvaranje cijele ulice u praksi teško provedivo i to prvenstveno zbog navika vozača koji se parkiranja teško odriču.



RIJEKA Vijeće MO Luka obnovit će zahtjev kod nadležnih službi Grada Rijeke da se Zagrebačka ulica za potrebe stanara po isteku radnog vremena glavne tržnice, odnosno u popodnevnim satima, učini u potpunosti prohodnom za promet.


To će stanarima olakšati da pronađu parkirno mjesto u njoj ili u samom kvartu. Vrlo često ako odmah ne pronađu mjesto, vozači moraju raditi krug, a to može potrajati, s obzirom da za izlazak iz kvarta i ponovni ulazak treba proći ulicama koje regulira čak sedam semafora. Zagrebačka ulica se nalazi u središtu grada, na tržnici, čiji je središnji dio zatvoren za promet. Drugim riječima, to je ulica koja je prometno presječena. U Rijeka prometu kažu kako je otvaranje cijele ulice u praksi teško provedivo i to prvenstveno zbog navika vozača koji se parkiranja teško odriču.


– Pri tome se ne misli na stanare, već vozače koji bi u taj kvart povremeno dolazili te se ne bi obazirali na prometne znakove privremene mogućnosti parkiranja, odnosno prometovanja. Drugim riječima, takve osobe svjesno bi riskirale kaznu, ostavljajući vozilo preko noći u dijelu koji bi se ujutro ponovno zatvarao i slično, navedeno je u odgovoru Rijeka prometa.




Dodaju kako bi »održavanje reda, i to u satima izvan perioda redovitog radnog vremena place palo isključivo na prometno redarstvo te službu premještanja nepropisno parkiranih vozila u Rijeka plusu, što smatramo za sada teretom za koji nema jakog opravdanja«. Rijeka promet zaključuje da za rješavanje problema pronalaska adekvatnog parkirnog mjesta postoje i neka druga rješenja, o čemu se trenutno razmatra u Rijeka plusu, da se stanarima Zagrebačke pruži mogućnost korištenja parkirališta Delta ili Putnička obala.