Sportaši velikog srca

Riječki dečki 2013.: veslači pred objektivom Lupina

Ivana Kocijan

Riječki Veslački klub ove godine slavi 90 godina postojanja što je bio i više nego savršen povod za uključivanje mladih sportaša u projekt »Riječki dečki«



RIJEKA Dvadesetak mladih riječkih veslača u prostoru Veslačkog kluba Jadran na Delti poziralo je pred objektivom poznatog fotografa Stephana Lupina. Fotografije koje će ih predstaviti i široj javnosti koja o veslanju zna malo ili gotovo ništa, krasit će sedamnaesto izdanje poznatog humanitarnog kalendara Riječki dečki 2013. 


Riječki Veslački klub ove godine slavi 90 godina postojanja što je bio i više nego savršen povod za uključivanje mladih sportaša u projekt »Riječki dečki«.


Lupino za Obamu


– Također, želja nam je mladim ljudima skrenuti pažnju na važnost bavljenja sportom i zdrave navike te promovirati upis novih članova, i muških i ženskih, otkrila je Dunja Pavešić, direktorica marketinške agencije Libra i idejna pokretačica projekta »Riječki dečki«.




Pred objektivom poznatog fotografa, slikara i kipara Stephana Lupina mlade su se snage Veslačkog kluba snašle i više nego dobro. Iako nisu navikli na slične aktivnosti, trema ih nije spriječila u uspješnom poziranju. Svojim modelima bio je zadovoljan i sam fotograf.


– Dunja me pozvala i rado sam se odazvao jer je u pitanju humanitarni projekt, a ja volim raditi humanitarne akcije. Zanimljivo je raditi s dečkima, mislim da će biti jako dobro, dečki jako dobro surađuju. Snimam ih više individualno, neće biti tipičnih grupnih fotografija jer želim izvući individualnost iz njih, otkrio je Lupino, dodavši kako mu fotografiranje sportaša i snimanje fotografija za kalendar nije nikakva novost.


Jedan od prošlih kalendara snimio je u New Yorku odakle se upravo vratio.


– Imam i američko državljanstvo, išao sam glasati za Obamu. Taman dok je bio uragan Sandy, dogovorio sam veliku izložbu za svibanj sljedeće godine. U New Yorku sam napravio i dosta skica, puno sam crtao… Napravio sam i jednu sliku apokaliptičnog New Yorka, otkrio je Lupino.


U prodaji u prosincu


Kako bi mladi veslači na njegovim fotografijama koje će sljedeće godine krasiti riječke i druge domove izgledali što prirodnije i što atraktivnije, pobrinula se stilistica i dizajnerica Romina Mejak koju je u projekt uključio profesor Tonči Vladislavić, dok je za make-up bila zadužena Mladenka Vraneković.


Prodaja kalendara čija će tiraža biti 1000 primjeraka započet će početkom prosinca kroz prodajnu mrežu iNovina. Sav prihod od prodaje kalendara čija će cijena biti 45 kuna bit će donirana u humanitarne svrhe – Dječjem domu Oštro-Kraljevica. Prošlogodišnji prihod od 46.000 kuna također je doniran Domu, a namijenjen je kupnji novog vozila za osobe s posebnim potrebama.