Hoće li biti zarade, tek se treba izračunati

SEZONSKI POSAO NA PAGU Autotroleju za tjedan dana 359 tisuće kuna za prijevoz partijanera na Zrću

Biljana Savić

Partijaneri sa Zrća u busevima Autotroleja i više nego pristojni  / Foto Marin Aničić

Partijaneri sa Zrća u busevima Autotroleja i više nego pristojni / Foto Marin Aničić

Ovdje smo od 23. lipnja i bit ćemo do 1. srpnja. Naši autobusi prometuju na tri linije: Metajna – Zrće, Stara Novalja – Zrće i Novalja – Zrće, sukladno potrebama, od 0 do 24 sata. Dnevno za samo tri sata prevezemo oko osam tisuća ljudi, rekao nam je Zoran Đekanović, Autotrolejov vozač i voditelj ove Autrolejeve grupe u Novalji 



RIJEKA I ove godine, već sedmu za redom, Autotrolej je bio sa svojih 10 autobusa i 22 vozača u Novalji, kako bi organizirano prevozio partijanere na Zrće i sa Zrća. Autotrolejevi autobusi su bili ispomoć lokalnom novaljskom prijevozniku Sito Novalja, koji nema dovoljno vozila za potrebe partijanera.


– Ovdje smo od 23. lipnja i bit ćemo do 1. srpnja. Naši autobusi prometuju na tri linije: Metajna – Zrće, Stara Novalja – Zrće i Novalja – Zrće, sukladno potrebama, od 0 do 24 sata. Dnevno za samo tri sata prevezemo oko osam tisuća ljudi, rekao nam je Zoran Đekanović, Autotrolejov vozač i voditelj ove Autrolejeve grupe u Novalji prilikom našeg prošlotjednog posjeta otoku Pagu, Novalji i Zrću.


Preko Rijeka plusa


U nedjelju su se autobusi vratili, a sada treba napraviti računicu, Riječani koji su korisnici usluge Autotroleja pitaju se je li ovaj angažman gradske komunalne tvrtke bio isplativ. Prema riječima direktora riječkog gradskog prijevoznika Marina Rajčića, angažmanom 22 vozača i deset autobusa za prijevoz posjetitelja Hideout festivala na Zrću Autotrolej je ostvario prihod od 359.890 kuna za tjedan dana. Rajčić, doduše, napominje i kako se konačni obračun ugovorenog posla obavlja nakon završetka aktivnosti, 1. srpnja.




Što se tiče rashoda, odnosno kolika će na koncu biti zarada komunalnog društva od prijevoza partijanera na otoku Pagu, Rajčić nije htio iznositi konkretne brojke prije završnog obračuna.


– Zarada za ugovoreni posao ovisi o završnom obračunu, nakon odrađenog posla. Ona ulazi u poslovne prihode KD-a Autotrolej te je sastavni dio godišnjih financijskih izvještaja – kazao je Rajčić, pojašnjavajući da komercijalne poslove u ime i za račun Autotroleja obavljaju stručne službe Rijeka plusa koji je s naručiteljem, prijevozničkom tvrtkom Sito-Novalja sklopio ugovor o poslovnoj suradnji.


Angažman vozila i vozača na Pagu, prema Rajčićevim se riječima, neće odraziti na kvalitetu usluge javnog prijevoza u Rijeci i okolici.


– Mi primarno zadovoljavamo potrebe javnog prijevoza, a slobodne kapacitete angažiramo u komercijalnu djelatnost preko tvrtke Rijeka plus. Nadalje, manjka vozila u javnom prijevozu neće biti, jer ih imamo dovoljan broj, s obzirom na aktualni ljetni vozni red, za čije je zadovoljenje potrebno manje vozila nego tijekom školske godine, rekao je Rajčić, ističući kako su angažirani autobusi na otoku Pagu svi stariji od 10 godina.


Bez incidenata


Što se tiče vozača, Rajčić kaže kako je naručitelj Sito-Novalja osigurao smještaj u koji je uključena i prehrana vozača, a vozačima se obračunavaju adekvatne dnevnice i naknade za noćni rad sukladno postojećem Kolektivnom ugovoru u Autotroleju.


To nam je u Novalji potvrdio i šef vozača Zoran Đekanović koji nam je kazao kako vozači imaju smještaj u Kolanu i osigurane obroke.


– Svi autobusi voze tijekom cijeloga dana svakih pola sata, a u špicama pojačamo linije na svakih 15 minuta, a špica traje od 13 sati do 2 ujutro. Zatim slijedi povratak partijanera koji traje od 4 do 7 sati ujutro, a to je isto špica i tada vozimio svakih 15 minuta, kaže nam Đekanović.


Sa sigurnosne strane, nikakvih incidenata u autobusima tijekom trajanja Hideout festivala nije bilo, a na svim noćnim i ranojutarnjim vožnjama bili su angažirani zaštitari.