Foto Roni BRMALJ
To je prvo ovogodišnje porinuće u riječkom brodogradilištu od četiri planirana i prvi od dvaju tankera istih karakteristika koji se grade za španjolskog naručitelja. Dugačak je 183 metra, širine 32 metra, visina mu je 17 metara, a plovit će pod ciparskom zastavom
RIJEKA - U »3. maju« danas je porinut tanker za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija »Panagia Thalassidi« koji se na riječkim navozima gradi za španjolsku kompaniju Marflet Marine. Riječ je o »kemikalcu« nosivosti 51.000 tona i vrijednom tridesetak milijuna dolara i prvom od dva broda koje su Španjolci ugovorili sa riječkim brodogradilištem.
Porinuće bilo je radno, što znači bez uobičajenog »šušura« koje prati ovakve velike događaje za brodograditelje, a označio je i povratak »3. maja« nekakvom uobičajenom ritmu izgradnje i isporuke brodova na navozima.
Kako je potvrdio i direktor korporativnih komunikacija Uljanik grupe Hrvoje Markulinčić, sa riječka su dva navoza u ovoj godini planirana ukupno četiri porinuća – drugi tanker za Španjolce, drugi »asfalter« za dosad najjačeg naručitelja i poslovnog partnera »3. maju«, švedski Wisby Tankers. Do konca godine u planu je porinuće i prvog od ukupno pet samoiskrcavajućih brodova za prijevoz rasutog tereta (self-unloading bulk carriers) koje su Riječani ugovorili prošle godine sa kandskom kompanijom Algoma.
Porinuti tanker dug je 183 i širok 32 metra, a uz direktora »3. maja« Domagoja Klarića i predstavnike brodovlasnika, prvom ovogodišnjem porinuću u riječkom brodogradilištu nazočio je i predsjednik Uljanik grupe Gianni Rossanda sa suradnicima.
Riječi blagoslova uputio je velečasni Luka Lučić dok je porinuće uspješno vodio Željko Vučković.