Porinut brod u riječkom brodogradilištu

Pogledajte porinuće tankera u “3. maju”

Orjana Antešić

Foto Roni BRMALJ

Foto Roni BRMALJ

To je prvo ovogodišnje porinuće u riječkom brodogradilištu od četiri planirana i prvi od dvaju tankera istih karakteristika koji se grade za španjolskog naručitelja. Dugačak je 183 metra, širine 32 metra, visina mu je 17 metara, a plovit će pod ciparskom zastavom



RIJEKA - U »3. maju« danas je porinut tanker za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija »Panagia Thalassidi« koji se na riječkim navozima gradi za španjolsku kompaniju Marflet Marine. Riječ je o »kemikalcu« nosivosti 51.000 tona i vrijednom tridesetak milijuna dolara i prvom od dva broda koje su Španjolci ugovorili sa riječkim brodogradilištem.


Foto Roni BRMALJ


Foto Roni BRMALJ



Porinuće bilo je radno, što znači bez uobičajenog »šušura« koje prati ovakve velike događaje za brodograditelje, a označio je i povratak »3. maja« nekakvom uobičajenom ritmu izgradnje i isporuke brodova na navozima.





Kako je potvrdio i direktor korporativnih komunikacija Uljanik grupe Hrvoje Markulinčić, sa riječka su dva navoza u ovoj godini planirana ukupno četiri porinuća – drugi tanker za Španjolce, drugi »asfalter« za dosad najjačeg naručitelja i poslovnog partnera »3. maju«, švedski Wisby Tankers. Do konca godine u planu je porinuće i prvog od ukupno pet samoiskrcavajućih brodova za prijevoz rasutog tereta (self-unloading bulk carriers) koje su Riječani ugovorili prošle godine sa kandskom kompanijom Algoma.


Porinuti tanker dug je 183 i širok 32 metra, a uz direktora »3. maja« Domagoja Klarića i predstavnike brodovlasnika, prvom ovogodišnjem porinuću u riječkom brodogradilištu nazočio je i predsjednik Uljanik grupe Gianni Rossanda sa suradnicima.


Riječi blagoslova uputio je velečasni Luka Lučić dok je porinuće uspješno vodio Željko Vučković.