Grad: Rijeka
Danas: 24° moguća kiša
Sutra: 14° 27° oblačno
23. rujna 2017.
Rješenje za osvježenje

Poduhvat kreativnog dizajnerskog dvojca: 'Na Kukuljanovu uređujemo najveću hrvatsku pivnicu'

Riječki dizajnerski dvojac Zoran Badurina i Alex Pilepić
Riječki dizajnerski dvojac Zoran Badurina i Alex Pilepić
Autor:
Objavljeno: 4. svibanj 2017. u 9:39 2017-05-04T09:39:29+02:00

Unutrašnji dizajn temeljen je na vintage industrijskom dizajnu, ležernom i opuštajućem, koji prati naše podneblje. Inspiracija je bila Rijeka kao grad koji je oduvijek odisao takvim šarmom. Pečat će biti stavljen na riječki dizajn iz 30-ih i 40-ih godina prošlog stoljeća, a u njega ukomponiran i onaj s bavarskog područja gdje je pivo »izmišljeno«, kažu Alex Pilepić i Zoran Badurina

Pred Alexom Pilepićem i Zoranom Badurinom stoji jedan od većih kreativnih izazova. Riječki dizajnerski dvojac koji svojim vizijama, interesantnim i funkcionalnim rješenjima oplemenjuje i oprema prostor brojnih hotela, ugostiteljskih objekata, kuća za odmor, pa čak i brodove, odnosno kruzere, na Kukuljanovu će urediti unutrašnjost najveće hrvatske pivnice. Investitor Kaltenberg Adria angažirao ih je da daju svoj univerzalni »dodir« prostoru čija bi vrata trebala biti otvorena ovog ljeta.

Riječ je o velikom projektu izgradnje pivnice, pivovare, restorana i trgovine u hali na lokaciji udaljenoj stotinjak metara od trgovačkog centra Bauhaus, čiju arhitekturu potpisuje riječka tvrtka Rožić arhitekti. Izgradnja ugostiteljskog objekta u riječkoj industrijskoj zoni na prvi trenutak čini se u najmanju ruku čudnom, možda i neprimjerenom, no kada na papir stavite da na području Kukuljanova dnevno na posao stiže gotovo 6.000 radnika, a da je fluktuacija kupaca vrlo velika te dnevno centrima prođe oko 20.000 ljudi, razlozi njemačkog investitora za otvaranje takvog objekta odmah su puno jasniji.

Vintage industrijski dizajn

Riječki dvojac iz tvrtke Život i Babaloo design oduševio je bavarskog investitora prije svega ranijim radovima – uređenjem interijera riječkih ugostiteljskih objekata, lounge bara Boonker, Cukarikafe, splitskog steakhousea Chops Grill, zagrebačkog kluba Paradiso, a na kraju i idejnim rješenjem vjerojatno najveće hrvatske pivnice na Kukuljanovu čiji su koncept na prvu prihvatili i zatražili tek minimalne, sitne korekcije u nekim dijelovima.

– Dobili smo čast da napravimo kompletno idejno rješenje unutrašnjeg uređenja pivnice, restorana, pivovare i trgovine craft piva, u čijoj će se ponudi naći svakojake vrste piva, među kojima i one domaće. Unutrašnji dizajn temeljen je na vintage industrijskom dizajnu, ležernom i opuštajućem, koji prati naše podneblje. Inspiracija je bila Rijeka kao grad koji je oduvijek odisao takvim šarmom. Pečat će biti stavljen na riječki dizajn iz 30-tih i 40-tih godina prošlog stoljeća, a u njega ukomponiran i onaj s bavarskog područja gdje je pivo »izmišljeno«. Prostor će biti opremljen isključivo namještajem iz domaće proizvodnje, a opremit će ga tvrtka Život Zorana Badurine. Znači prioritet je urediti prostor gdje će se ljudi ugodno osjećati, gdje će atmosfera biti casual i ležerna, a u kojem će se nuditi i noćni programi, ali i edukativni sadržaji. Svakako mislim da će to biti jedan interesantan koncept – govori Pilepić čija će tvrtka Babaloo design nastojati unutrašnjim dizajnom stvoriti takvo ozračje.

Nova pivnica raspolagat će sa 400-tinjak sjedećih mjesta, a uključivat će i beer garden ili pivski vrt koji će se naći ispred samog objekta. Pivnica će biti otvorena tijekom cijele godine, a pivo i gastroponuda bit će primjereni prosječnom hrvatskom građaninu.

Bez konkurencije

U ugostiteljskom objektu moći će se održavati team building radionice, razni eventi, proslave rođendana, ali bit će organizirane i edukativne radionice o pivu, postojat će mogućnost razgledavanja proizvodnje piva.

– Po pitanju pivnica na ovom području ne postoji konkurencija. Bez obzira što je lokacija udaljena od Rijeke 7-8 kilometara, na Kukuljanovu radi oko 6.000 ljudi za koje u ovom trenutku nema adekvatnog ugostiteljskog objekta, a dnevno tamo prođe i oko 20.000 kupaca. Govorimo o velikoj fluktuaciji ljudi pa je i u komercijalnom smislu pametno u takav posao uložiti. S dobrim sadržajima unutar pivnice, šarolikim programom i bogatom ponudom, doći će i klijenti. Pivnica s pečatom industrijske Rijeke, njezinog umjetničkog izričaja isprepletenog edukativnim sadržajima po pitanju proizvodnje i povijesnog momenta piva koje je starije od 700 godina, siguran sam da će postati i razlog dolaska na Kukuljanovo – zaključio je Pilepić koji već četiri godine intenzivno surađuje s Badurinom s kojim zajedno oprema turističke i gospodarske objekte, ali i sve veći broj privatnih kuća u cijeloj Hrvatskoj.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka