Provokativne scene

Obersnel otkrio kako je nastao Matanićev spot za EPK i tko ga je platio. ‘Nikoga ne ostavlja ravnodušnim’

Damir Cupać

Foto Rijeka EPK 2020

Foto Rijeka EPK 2020

Kao i svako umjetničko djelo, nekome se sviđa, a nekome ne. Ali nikoga ne ostavlja ravnodušnim. I o filmu se govori i piše, rekao je Vojko Obersnel



RIJEKA Na sjednici Gradskog vijeća Rijeke Obersnel je odgovarajući na pitanje vijećnice Petre Karanikić (SDP) otkrio kako je nastao promotivni spot Dalibora Matanića za Rijeka EPK 2020, koji je zadnjih dana podigao puno prašine te tko je platio izradu spota.


Petru Karanikić (SDP) zanimalo je kako je nastao spot za Rijeku kao Europsku prijestolnicu kulture koji je izazvao veliko zanimanje javnosti.


– Spot je nastao u kontekstu promocije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture. Rezultat je našega dogovora s Vladom i potpore s različitih aspekata. Hrvatska turistička zajednica je osigurala sredstva za proizvodnju filma, Turistička zajednica grada Rijeke je raspisala natječaj i na njemu izabrala redatelja Dalibora Matanića. 




Kao i svako umjetničko djelo, nekome se sviđa, a nekome ne. Ali nikoga ne ostavlja ravnodušnim. I o filmu se govori i piše. Više od 70.000 pregleda je bilo u 10-ak dana. Nadam se da će se tako i nastaviti.


Ideja redatelja je bila da ubaci provokativne scene. Na taj način film je ostvario intenciju da se kroz priču o filmu spominje Rijeka i EPK, pojasnio je Obersnel.