S eko certifikatima

Na Žabici otvorena trgovina s preko tri tisuće organskih proizvoda

Biljana Savić

Foto: Silvano Ježina

Foto: Silvano Ježina

Na adresi Trpimirova 1a ili Riječanima poznatija kao Žabica, Garden je jučer otvorio svoju trgovinu organskih proizvoda. Ususret blagdanima i kao dobrodošlicu svima u Rijeci, u novootvorenoj trgovini do kraja 2016. godine Garden poklanja 10% popusta svim kupcima na ukupan iznos kupovine!



Trenutno, Garden nudi preko 3000 proizvoda čija je kvaliteta garantirana eko certifikatom i nosi oznaku organski proizvod. Na policama Gardena nalazi se vrhunska hrana premium kvalitete – mlijeko i mliječni proizvodi, pekarski proizvodi, svježe voće i povrće, začini i čajevi, slatki i slani namazi, sokovi, keksi, sladoled i smrznute delikatese, bomboni, čokolade, grickalice, žitarice, mahunarke, veganski proizvodi, tjestenine, umaci, ulja, vina i pivo itd.; proizvodi za djecu; dodaci prehrani i superfood pripravci; kozmetika; te ekološka sredstva za održavanje kućanstva.


U ponudi je i veliki izbor bezglutenskih proizvoda svjetskih proizvođača za kojima je, u današnje vrijeme intolerancije na gluten, sve veća potreba u svakodnevnoj prehrani. U asortiman su uvrštena: brašna, voćni džemovi, napitci od žitarica, energetske pločice i čokolade, bomboni za djecu, slane grickalice i razni krekeri, desertne kreme I pudinzi, voćni i obični jogurti, keksi i kolači, krupice, krušne mrvice, musli i pahuljice za doručak, biljni namazi, pivo bez glutena, pripravci za burgere i kolače, kruh, razna tjestenina i umaci te bezglutenski sladoled.


Linija proizvoda pod nazivom Garden robna marka osmišljena je kako bi kupcima ponudila najkvalitetnije organske proizvode hrvatskih i stranih proizvođača. Sastoji se od široke palete organskih proizvoda: začini i čajevi, žitarice i mahunarke, orašasti plodovi, sušeno voće, sjemenke, tofu i seitan, brašna, ulja, slane grickalice, superhrana. Svakako treba istaknuti novitete Garden robne marke kao što su: chia sjemenke, koštice marelice, protein konoplje, maca prah, kakao prah; poznati kao superfood.




Prateći nove trendove u maloprodaji, te istodobno osluškujući potrebe kupaca, u Gardenu se otvorio odjel GARDENon gdje se može kupiti organska hrana bez ambalaže. Sve veća potreba za ekološki osviještenim življenjem, oživjela je stari koncept kupovine “na vagu”.


Odgovorna kupovina bez suvišnog ambalažnog otpada ili koncept “hrana bez ambalaže” tzv. “nepakirana hrana” sve je više prihvaćena među osviještenim pojedincima koji sami biraju željenu količinu proizvoda koju žele kupiti, a da pri tome što manje zagađuju okoliš.


Pogodnosti ovakvog načina kupovine su mnogobrojne – proizvodi imaju atraktivniju cijenu zbog uštede na ambalaži, pakiranju i brendiranju, a pri tome je zadržana visoka kvaliteta samih proizvoda te je smanjen ambalažni otpad. Odjel GARDENon (ORGANSKI & NEPAKIRANO) u svoj asortiman uvrstio je žitarice, sjemenke, grahorice, rižu, tjesteninu, začine, zobene mekinje za doručak, superfood hranu, čajeve, slatkiše i čokolade.


Cjelokupan GARDENon asortiman ima ekološki certifikat kao i svi ostali proizvodi u Gardenu. GARDENon koncept može se pronaći u novootvorenoj Garden trgovini u Rijeci na Žabici u Trpimirovoj 1a, te u trgovinama u Zagrebu: Prilaz Gjure Deželića 87 i Maksimirska 114.


Garden na tržištu organskih proizvoda postoji nešto više od osam godina od kada je otvorio pet trgovina, četiri u Zagrebu – Prilaz Gjure Deželića 87, Masarykova 1, Martićeva 12 i Maksimirska 114, te najnovija trgovina u Trpimirovoj 1a u Rijeci.


Radno vrijeme svih trgovina je od ponedjeljka do subote od 08 – do 20 h. Za sve koji vole kupovati preko internet trgovine, Garden ima rješenje na www.garden.hr gdje se lako i brzo mogu naručiti proizvodi po izboru kupca, koji stižu na kućnu adresu.Uz maloprodaju Garden nudi i veleprodaju organskih proizvoda te je zastupnik vodećih europskih proizvođača organskih proizvoda za hrvatsko tržište.

Svakako, jedan od glavnih prioriteta Garden-a su daljnji razvoj, plasiranje novih proizvoda na tržište te širenje Garden robne marke, kako bi se što bolje zadovoljile potrebe i želje kupaca.